Zadowolony klient chętnie wraca – ze znajomymi

Zakupy grupowe są idealną okazją do odkrywania nowych miejsc – wynika  z badania preferencji klientów przeprowadzonego przez GoDealla.pl. Klienci chętnie wracają i polecają oferty znajomym. Najnowszy raport potwierdzają opinie użytkowników serwisu MyDeal.pl, oferującego usługi i produkty w 18 miastach całej Polski,  z rabatem co najmniej 50%.Badanie GoDealla.pl pokazuje, że prawie 2/3 (65%) użytkowników korzystających z zakupów grupowych jest zainteresowanych wydarzeniami kulturalnymi i rozrywkowymi w swoim mieście, takimi jak spektakle teatralne lub koncerty, informują autorzy raportu. Wśród 57% ankietowanych dużą popularnością cieszą się również zniżki do restauracji i kawiarni. Więcej niż połowa internautów (53%) poszukuje rabatów na usługi i produkty związane ze zdrowiem i urodą. Kultura, gastronomia i wellness to obszary, które cieszą się największą popularnością w serwisach zakupów grupowych, co pokazują wyniki np. sprzedaży ofert w serwisie MyDeal.pl.

Z raportu wynika również, że 63% ankietowanych wróciło bez promocji do miejsca, w którym zrealizowało kupon, natomiast ogromna większość (95%) zadeklarowała, że choć raz poleciła swoim znajomym usługę lub produkt kupiony w serwisie zakupów grupowych. Oznacza to, że obsługa klienta przez przedsiębiorcę korzystającego z serwisów zakupów grupowych, jest równie ważna jak sama oferta zniżkowa, stanowiąca pierwszą zachętę dla nowych klientów.

Wyniki badania GoDealla.pl w znacznym stopniu pokrywają się z opiniami użytkowników serwisu MyDeal.pl i ich preferencjami zakupowymi – mówi Filip Goździewicz, prezes MyDeal.pl – Ucieszyło nas to, że wiele osób podkreśliło w badaniu rolę zakupów grupowych w odkrywaniu nowych miejsc w swoim mieście. MyDeal.pl im to umożliwia, zgodnie z naszym hasłem przewodnim: ,,Miasto, jakiego nie znasz”. Chcemy pełnić funkcję miejskiego przewodnika, pomagać w poznawaniu nowych miejsc i w ciekawym spędzaniu czasu.  Jednocześnie cały czas udoskonalamy naszą ofertę, dbając o to, aby była bogata, atrakcyjna i w pełni odpowiadała oczekiwaniom naszych użytkowników.

źródło/autor: MyDeal.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu