TBWA\PR realizuje kampanię PR dla nowych smaków lodów Häagen-Dazs

TBWA\PR przygotowała letnie działania PR dla marki Häagen-Dazs. W najbliższych miesiącach Agencja komunikować będzie nowości od Häagen-Dazs, które pojawią się w sklepach i lodziarniach. Häagen-Dazs jest klientem TBWA\PR od 2009 roku.

TBWA\PR realizuje letnią kampanię public relations dla marki lodów premium Häagen-Dazs, należącej do koncernu General Mills Eastern Europe.

W najbliższych miesiącach TBWA\PR skupi się na działaniach PR dla nowych smaków Häagen-Dazs, które pojawią się latem w sprzedaży detalicznej i w firmowych lodziarniach marki. Ponadto TBWA\PR wspierać będzie działania reklamowe Häagen-Dazs, promocje konsumenckie oraz komunikację z partnerami B2B.

TBWA\PR prowadzi działania dla Häagen-Dazs od 2009 roku, kiedy wygrała przetarg na kompleksową obsługę brandu na rynku polskim. Agencja odpowiada za strategię i realizację działań PR dla Häagen-Dazs, prowadząc relacje z mediami life style, kobiecymi, męskimi oraz branżowymi – handlowymi, marketingowymi i zajmującymi się tematyką franczyzy. Agencja zajmuje się również organizacją wydarzeń specjalnych i projektów partnerskich.

Obsługą marki Häagen- Dazs zajmuje się dział Consumer PR, który prowadzi Joanna Andrzejewska, Head of Consumer PR. Za projekt odpowiada Marta Białasiewicz, Account Executive.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu