Maksymilian Szyłkiewicz awansuje w Momentum

przez | 09/06/2011

Maksymilian Szyłkiewicz, związany z agencją Momentum Worldwide od blisko roku, w czerwcu awansował na stanowisko Account Executive. Odpowiada za projekty dla klientów: ExxonMobil, Amica oraz Henkel Polska.Maksymilian Szyłkiewicz doświadczenie zdobywał m.in. w agencji reklamowej DSK, gdzie pod okiem communication managera rozwijał swoje umiejętności podczas pracy przy projektach ATL dla kluczowych klientów agencji (Panasonic, Sephora) oraz w agencji Star Advertising, w której realizował projekty z zakresu ATL i BTL dla Fundacji Hospicyjnej „Hospicjum to też życie”, Instytutu Urody Sensai Kanebo czy Machiny Edukacyjnej. Pomagał także przy realizacji działań BTL dla Banku Zachodniego WBK, Novartisu oraz Vision Express.

Do agencji Momentum Worldwide, wchodzącej w skład struktury McCann Worldgroup, dołączył w sierpniu ubiegłego roku. – Maksymilian mimo młodego wieku wykazał się dużą samodzielnością, a prowadzone przez niego projekty odnoszą sukcesy i są doceniane przez naszych klientów – mówi Monika Szadkowska-Jurek, Client Service Director w Momentum Worldwide.

Aktualnie Szyłkiewicz odpowiada za obsługę: ExxonMobil (kampanie ATL/BTL), Amiki (programy motywacyjne Amica Golden Club, Amica Design Club oraz od niedawna za promocje konsumenckie). Ponadto koordynuje także przebieg programu lojalnościowego, który agencja realizuje dla Henkel Polska.

Maksymilian Szyłkiewicz ma 23 lata, od 2007 roku jest studentem na Wydziale Psychologii w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania ze specjalizacją psychologia mediów.

źródło/autor: Momentum Worldwide

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.