Łukasz Skawiński w AdProfile

Łukasz Skawiński objął stanowisko head of AdProfile – sieci typu audience network, działającej w ramach struktur IDMnet. Będzie odpowiadać za rozwój sieci AdProfile, zarządzanie sprzedażą oraz komunikację z kluczowymi klientami.Skawiński od 2009 roku pracował w grupie ARBOinteractive – ostatnio jako head of Behavia Poland, a wcześniej na stanowisku account managera. Z branżą reklamową jest związany od ponad 5 lat. Odpowiadał za rozwój produktu i sprzedaży w portalu społecznościowym Goldenline.pl, posiada również doświadczenie w sprzedaży reklamy prasowej (pracował w Valkea Media na stanowisku account managera) oraz reklamy ambientowej i reklamy w miejscu sprzedaży (był zatrudniony w IMIGE Polska jako sales manager).

AdProfile to sieć typu audience network, uruchomiona przez IDMnet w marcu b.r. Pod tą marką oferowane są wszystkie produkty, bazujące na technologii targetowania behawioralnego i retargetingu. Zatrudnienie Skawińskiego związane jest z rozwojem sieci. Head od AdProfile to nowe stanowisko. Łukasz pokieruje dotychczasowym zespołem, który tworzą Daniel Kondzior – project manager i Przemek Jankowski – key account manager.

„Obserwujemy znaczny wzrost sprzedaży reklamy internetowej bazującej na technologii targetowania behawioralnego. To podejście do reklamy jest bardziej przekonujące i intuicyjne dla klientów, którzy wolą kupować profile osób, do których chcą dotrzeć, a nie miejsca emisji. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła osoba z dużym doświadczeniem w tym obszarze.” – komentuje Adam Dyba, wiceprezes IDMnet.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu