Danfoss z E_misja Interactive 360

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) wygrała przetarg na stałą i kompleksową obsługę e-marketingową marek należących do lidera branży ogrzewniczej i ciepłowniczej, firmę Danfoss Polska.

Współpraca obejmować będzie kompleksowe zarządzanie serwisami internetowymi klienta i realizowanie działań wsparcia w sieci. To już kolejny, po Knauf Insulation, klient grupy NuOrder z segmentu budowlanego, który zdecydował się powierzyć jej markom stałą obsługę.

Cieszy nas, że klienci dostrzegają potencjał naszej agencji nie tylko w zakresie krótkoterminowych projektów, ale coraz częściej decydują się budować współpracę opartą na strategicznym, operacyjnym oraz stałym wsparciu marek w obszarze interactive – mówi Krzysztof Winnik, dyr. zarządzający E_misja Interactive 360.

Agencja została wybrana w wyniku przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu