SuperKoszyk.pl dołącza do IAB Polska

Sklep internetowy Superkoszyk.pl został członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji zrzeszającej największe firmy branży internetowej. Wspólnie z pozostałymi partnerami SuperKoszyk.pl, w roli eksperta do spraw e-commerce, będzie czuwał nad rozwojem i popularyzacją rynku internetowego w Polsce.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to organizacja, która zrzesza największe sklepy i portale internetowe, domy mediowe oraz agencje interaktywne. Członkiem IAB Polska może zostać firma, która poprzez swoją działalność oraz pozycję na rynku uzyska poparcie Rady Nadzorczej IAB Polska.

„Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, to dla nas bardzo ważny krok. Rosnąca z roku na rok pozycja SuperKoszyk.pl na rynku polskich sklepów internetowych zobowiązuje nas do dzielenia się najlepszymi praktykami. Jako wiodąca firma w branży rozumiemy konieczność podejmowania działań na rzecz współpracy z innymi firmami w celu kształtowania rozwoju e-gospodarki. Wspólnie z pozostałymi partnerami będziemy czuwać nad rynkiem internetowym w Polsce. Zależy nam, by wirtualny świat był przyjazny, bezpieczny i  nieustannie się rozwijał.” – powiedział Tomasz Grygieńć, współwłaściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl.

Zadaniem członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest między innymi popularyzacja i rozwój Internetu jako niezależnego medium, popularyzacja wiedzy na temat możliwości jego wykorzystania do celów marketingowych, ustanawianie, rozwój oraz weryfikacja standardów i zasad stosowania technologii w Internecie oraz promowanie narzędzi internetowych, w tym e-sklepów.

W ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska powołano grupę roboczą dedykowaną e-commerce, w skład której wchodzi m.in. SuperKoszyk.pl. Jej członkowie pracują na rzecz promocji e-handlu. Grupa stawia sobie za cel zwiększenie udziału zakupów internetowych w wydatkach konsumentów. Do jej zadań należy także kreowanie pozytywnego wizerunku sklepów i zakupów w sieci oraz wypracowanie metod promocji e-zakupów. Eksperci koncentrują się na podnoszenie jakości i bezpieczeństwa e-handlu w Polsce.

Razem z grupą ds. e-commerce w IAB Polska działa obecnie 16 grup roboczych dedykowanych marketingowi interaktywnemu oraz rozwojowi rynku internetowego w naszym kraju. Spotkania grupy roboczej e-commerce będą odbywały się raz w miesiącu w biurze IAB Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu