Sebastian Niekraszewicz nowym account managerem Budowii

Do zespołu Budowii dołączył Sebastian Niekraszewicz – nowy account manager. Pracuje pod kierownictwem Ewy Rzepeckiej, w zespole obsługującym klientów z branży wnętrzarskiej.Sebastian Niekraszewicz ostatnio był zatrudniony w spółce Presspublica, jako specjalista ds. reklamy internetowej. Odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach wydawcy: Rp.pl, Parkiet.com, Zw.com.pl. Prowadził również projekty cross-mediowe, łączące reklamę internetową i prasową. W Budowii zajmie się rozwojem współpracy z klientami wnętrzarskimi. Do zespołu dołączył w maju.

„Komórka wnętrzarska Budowii rozwija się bardzo dynamicznie. Stale poszerzamy portfolio witryn – obecnie do pakietu Wnętrza należy 14 serwisów, zapewniające dotarcie do ponad 1 800 000 realnych użytkowników. Tworzymy min. interaktywne prezentacje, które inspirują użytkownika, oferty, wykorzystujące nowoczesne narzędzia, takie jak wizualizery. Prowadzimy kampanie dla wielu znanych marek, m.in.: Porta KMI Poland, Black Red White, Barlinek, Baltic Wood, Meble Vox, Komfort, Glazura Królewska, Pfleiderer Grajewo, Agata Meble, Geberit. Dlatego zatrudniamy nowe osoby do rozwoju tego segmentu.” – wyjaśnia Marta Lipka-Krawczyk dyrektor sprzedaży Budowii.

Budowia to sieć tematyczna IDMnet, specjalizująca się w obsłudze projektów związanych z rynkiem nieruchomości, budownictwa i wyposażenia wnętrz. Według marcowej fali badania Megapanel PBI/Gemius, jej zasięg wynosi 4 971 116 realnych użytkowników. Obecnie w zespole Budowii pracuje 10 osób.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu