Marek Stankiewicz dyrektorem ds. strategii rozwoju produktu internetowego w Polskapresse

Grupa Polskapresse utworzyła nowe stanowisko w strukturze Pionu Internet. Od czerwca br. dyrektorem ds. strategii rozwoju produktu internetowego jest Marek Stankiewicz.Na nowym stanowisku Marek Stankiewicz będzie odpowiadać za analizę produktów reklamowych Grupy, opiniowanie i rekomendowanie projektów internetowych Polskapresse, a także koordynację wewnętrznego programu szkoleniowego „Akademia Internetu Polskapresse”. Stankiewicz podlega bezpośrednio Zarządowi Grupy.

Marek Stankiewicz (autor bloga „rozmowy strategiczne” traktującego o rynku reklamowym, mediach i komunikacji) na rynku reklamowym działa od niemal dziesięciu lat, a przez ponad cztery ostatnie związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pracował w dziale projektów strategicznych. Był odpowiedzialny m.in. za planowanie, wdrażanie i optymalizację zintegrowanych projektów strategicznych, kreację i rozwój innowacyjnych produktów i projektów reklamowych, monitorowanie i analizę danych rynkowych i konkurencyjnych oraz przygotowywanie raportów wspomagających decyzje biznesowe.

źródło/autor: Polskapresse

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu