Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 2011

6 czerwca odbyły się obrady jury konkursu Golden Arrow. Wybrano laureatów już szóstej edycji konkursu dla najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego.

Do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach. Najwięcej w kategoriach: marketing internetowy/kampania internetowa – 22 zgłoszenia, experiential marketing – 17 zgłoszeń, oraz kampania zintegrowana BtoC – 16 prac.

Po wczorajszych obradach jury, pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl, zdecydowało o przyznaniu grand prix, sześciu statuetek Golden Arrow i szeregu wyróżnień.

„Tak duża liczba zgłoszeń do konkursu stanowiła już pewną reprezentację rynku, jednocześnie w tak licznej próbie poziom naturalnie jest zróżnicowany” – mówiła po obradach jury jego przewodnicząca Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalny kategorii napoje w Pepsi-Cola General Bottlers. „Dzięki nagrodzeniu najlepszych  chcemy promować najwyższe standardy działań marketingowych. Myślę, że jury, w którym zasiadali bardzo doświadczeni marketerzy, trafnie wyselekcjonowało te najbardziej wartościowe prace.” – dodaje Anna Tutak-Kordyl,

Uroczysta gala ogłoszenia zwycięzców i wręczenia nagród w konkursie Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca (piątek) br. w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Organizatorami Golden Arrow są VFP Communications (wydawca m.in. „Media & Marketing Polska” i MMP24.pl) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu