Amber Gold rozbudowuje strukturę sprzedaży

Zgodnie z aktualnie realizowaną przez Amber Gold strategią rozwoju sieci sprzedaży, do końca 2011 roku, za obsługę Klientów odpowiadać będzie ok. 300 pracowników Amber Gold, zatrudnionych w 20 Oddziałach, 30 Punktach Obsługi Klienta (POK) oraz 30 AGpunktach.

Aktualnie posiadamy Oddziały w Gdańsku, Krakowie i Gdyni. W najbliższym czasie na przełomie czerwca i lipca powstaną Oddziały w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Legnicy. Do końca roku planujemy otwarcie ok. 20 Oddziałów na terenie wszystkich największych polskich miast. – mówi Agnieszka Prajwocka – kierownik ds. operacyjnych.W mniejszych miejscowościach już od czerwca br. zaczną powstawać pierwsze

POK-i, czyli Punkty Obsługi Klienta, na początek w Tarnowie, Lubinie, Starogardzie Gdańskim, Tczewie i Wejherowie. Docelowo w br. powstanie ich ok. 30. Równoczesna budowa sieci Oddziałów w większych miastach i POK-ów w mniejszych, pozwoli nam w krótkim czasie zbudować rozległą sieć sprzedaży, umożliwiającą Klientom z całego kraju skorzystanie z naszej oferty – podkreśla Agnieszka Prajowcka.

Oprócz budowy sieci Oddziałów i POK-ów Amber Gold podjął decyzję o stworzeniu sieci AGpunktów, czyli punktów obsługi umiejscowionych na terenie galerii handlowych. W całym kraju do końca lipca br. powstanie ok. 30 takich punktów. Galerie handlowe notują stały przyrost odwiedzających. Dlatego też chcąc być bliżej naszych Klientów i ułatwić im dostęp do naszych produktów aktualnie uruchamiamy 30 AGpunktów w galeriach na terenie całego kraju. – mówi Agnieszka Prajwocka
Dzięki realizowanym inwestycjom, na koniec 2011r. do dyspozycji Klientów Amber Gold przeznaczone będzie ok. 80 punktów sprzedaży obsługiwanych przez ok. 300 pracowników.
Amber Gold
Infolinia:
801 555 444 / 58 731 50 50
www.ambergold.com.pl
office@ambergold.eu

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu