Pikok – tradycja polskiego smaku i synonim najwyższej jakości

Już po raz kolejny produkty Lidl zostały wyróżnione prestiżowym Godłem Teraz Polska. W dwudziestej pierwszej edycji Konkursu eksperci nagrodzili  wędliny surowe i podsuszane pod  marką Pikok, wśród których są tradycyjne kiełbasy, kabanosy oraz schab. Znany i ceniony polski smak oraz najwyższa jakość rodzimej produkcji to cechy, które zdecydowały o werdykcie konkursowego jury.Tym samym marka Pikok dołączyła do aż 26 wyrobów Pilos, Bluedino oraz Fruit Jumbo – oryginalnych marek Lidl, a zarazem laureatów poprzednich edycji jednego z najstarszych polskich konkursów mających na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług o wzorcowej jakości.

Pikok jest marką stworzoną specjalnie dla zwolenników polskiego, tradycyjnego smaku – smaku, który tworzy najwyższej jakości mięso, starannie dobrana mieszanka przypraw oraz tradycyjny proces produkcji – wędzenia, suszenia  czy gotowania.

Oryginalna marka Pikok jest obecna na polskich stołach od ponad 6 lat. Wszystkie artykuły wyprodukowane zostały przez największych renomowanych polskich dostawców, stosujących najwyższe standardy jakości produkcji oraz nowoczesne technologie wytwarzania. Ponadto wędliny oryginalnej marki Pikok podlegają stałej kontroli jakości sprawowanej przez jednostki wewnętrzne, jak również największe polskie laboratoria.

Spośród 50 artykułów oryginalnej marki Pikok laureatami tegorocznej nagrody „Teraz Polska” zostały produkty reprezentujące linię wędlin surowych i podsuszanych: kiełbasy (krakowska, żywiecka, śląska), kabanosy, kindziuk, kiełbaski pieprzowe czy też schab tradycyjny.

PIKOK Kiełbaski pieprzowe to kompozycja wysokiej jakości mięsa wieprzowego oraz subtelna nuta czarnego pieprzu. Smaczny składnik śniadania lub kolacji w domu lub na świeżym powietrzu. Zawartość mięsa wieprzowego wynosi 95,9%. Artykuł wyprodukowano przez firmę Werbliński Sp. z o.o.

PIKOK Kindziuk to niezwykle delikatna kiełbasa dojrzewająca, pokrojona w cienkie plasterki. Idealna do kanapek, jest dostępna w dwóch wariantach smakowych: z czosnkiem oraz pieprzem. 100g produktu wyprodukowano aż ze 153g mięsa wieprzowego, a producentem jest firma PMB S.A.

PIKOK Kiełbasa śląska extra jest doskonała na grilla, czy na  tradycyjne polskie ognisko; 100g produktu wyprodukowano z 92g mięsa wieprzowego oraz 12g mięsa indyczego. Wspaniały smak dopełnia doskonale dobrana mieszanka przypraw. Producentem artykułu jest Zimbo Polska Sp. z o.o.

PIKOK Kiełbasa krakowska, 100g  – krojona w cieniutkie plasterki, z delikatnego mięsa drobiowego lub wieprzowego; 100g produktu wyprodukowano ze 133g mięsa. Producentem jest ConSup Polska Sp. z o.o.

PIKOK Kiełbasa żywiecka wieprzowa extra charakteryzuje się tradycyjną recepturą oraz najwyższej jakości mięsem wykorzystanym do jej produkcji. To smak doskonale rozpoznawany przez polskich konsumentów. 100g produktu wytworzono ze 130g mięsa wieprzowego; Producentem wyrobu jest ConSup Polska Sp. z o.o.

PIKOK Kabanosy Premium podlegają tradycyjnemu procesowi suszenia i są niezwykle aromatyczne. Wyróżniają się esencjonalnym, polskim smakiem i stanowią doskonały przysmak na śniadaniowym stole. 100g produktu wyprodukowano ze 140g mięsa wieprzowego. Producentem wyrobu jest firma Madej&Wróbel Sp. z o.o.

PIKOK Schab tradycyjny w plastrach dzięki swojemu tradycyjnemu smakowi wpisał się na listę najbardziej popularnych produktów Lidl. 100g produktu wyprodukowano ze 120g mięsa wieprzowego. Producentem wyrobu jest firma Madej&Wróbel Sp. z o.o.

By jak najdłużej zachować świeżość i utrzymać tradycyjny smak, który cenią sobie wszyscy Polacy, do każdego produktu zaprojektowano zróżnicowane, wygodne dla konsumenta opakowania: próżniowe lub MAP – najnowocześniejszy oraz najbezpieczniejszy system pakowania, który umożliwia dłuższe przechowywanie produktów.

„Teraz Polska” dla Produktów i Usług to niekomercyjny konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie grupy najlepszych produktów, usług, innowacji oraz gmin, zarówno tych o ustalonej renomie, jak i tych dotąd mało znanych, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym są lub mogą stać się wzorem dla innych. Dotychczas przeprowadzono dwadzieścia jeden edycji Konkursu. Wzięło w nich udział blisko 4500 przedsiębiorstw, nagrodzono ponad 400 firm, instytucji oraz gmin, które dzięki posługiwaniu się Polskim Godłem Promocyjnym, odniosły sukces rynkowy lub ugruntowały swoją pozycję.

źródło/autor: Lidl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu