Nowy logotyp i kampania telewizyjna – odświeżenie wizerunku sieci wRodzinie

CenterNet odświeża markę telefonii komórkowej wRodzinie. Z początkiem czerwca zmianie ulegnie logotyp sieci oraz uruchomiona zostanie nowa strona internetowa operatora. Komunikacji zmian towarzyszyć będzie kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat.

6 czerwca CenterNet S.A. rozpoczyna działania wizerunkowe dla marki wRodzinie. Są one konsekwencją rozszerzenia grupy docelowej, zmiany strategii komunikacji oraz podjęcia decyzji o rewitalizacji marki. Pierwszym i najwyraźniejszym elementem tego procesu jest odświeżenie logotypu sieci. Nowe, uproszczone i nowoczesne logo „wRodzinie”, które zostanie wprowadzone z początkiem czerwca, podkreśla nazwę operatora oraz nawiązuje do więzi rodzinnych. Logotyp został wzbogacony o claim: „bliscy bliżej.”, wyrażający główną ideę marki.

Nowy logotyp ma na celu nie tylko podkreślenie zmian, jakie zaszły w sieci wRodzinie, ale przede wszystkim wynika z konieczności dostosowania wizualizacji marki do potrzeb nowej grupy docelowej. Naszym celem jest stworzenie marki rodzinnej, odpowiadającej na potrzeby osób pragnących pozostawać w kontakcie z najbliższymi, bez względu na wiek czy umiejętności. Usunięcie dodatkowych elementów graficznych pozwoliło położyć szczególny nacisk na nazwę operatora oraz claim. Nowy logotyp, lekki i nowoczesny, doskonale oddaje wartości marki – mówi Włodzimierz Plewczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet S.A.

Nowy logotyp po raz pierwszy umieszczony został na odświeżonej stronie internetowej sieci wRodzinie. Nowy serwis zaprojektowany został tak, by jak najbardziej ułatwiać Klientom sieci dostęp do informacji dla nich najważniejszych: o cenach połączeń, doładowaniach, aktualnych promocjach, a także sieci sprzedaży.

Wszystkie nowe elementy, jakie wprowadzamy w komunikacji marki wRodzinie, przygotowane zostały z uwzględnieniem potrzeb użytkownika, który ceni sobie prostotę i użyteczność. Bardzo zależało nam na tym, by nowa strona internetowa oddawała zmiany, jakie zaszły w ramach marki, a jednocześnie była przystępna i umożliwiała łatwy dostęp do informacji najważniejszych z punktu widzenia Klienta – dodaje Włodzimierz Plewczyński.

Wraz z premierą odświeżonego logotypu przeprowadzona zostanie telewizyjna kampania reklamowa, która emitowana będzie począwszy od 6 czerwca w wybranych programach Grupy Polsat. Specjalnie z myślą o kampanii przygotowano 3 spoty. Utrzymany w ciepłej tonacji 30-sekundowy spot wizerunkowy prezentuje markę jako patrona międzypokoleniowych kontaktów. Kolejne dwa to spoty promocyjne (30- i 15 sekundowy), które będą informować o najnowszych elementach oferty wRodzinie. Pierwszym z nich jest promocja „Minuty za Minuty”, w ramach której każdy użytkownik wRodzinie za każde 2 minuty odebranych połączeń przychodzących otrzymuje minutę do wykorzystania na darmowe połączenia wychodzące na numery w sieci oraz telefony stacjonarne. Drugim elementem jest dostępny w promocyjnej cenie 99 zł zestaw startowy wRodzinie, zawierający aparat myPhone 1070 oraz starter o wartości 20 zł.

Spoty reklamowe przygotowane zostały we współpracy z agencją Tenton Communication.

Filmy dostępne są pod adresem: www.wRodzinie.com.pl/kampania-reklamowa

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu