Firma DCB edukuje społeczności lokalne – Każdy Zna Swoje Pieniądze

Firma DCB – ekspert w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów i monet – organizuje spotkania dla społeczności lokalnych poświęcone zagadnieniu fałszowania pieniędzy. Najbliższe prelekcje odbędą się w Sosnowcu w dniach 6 czerwca 2011 (dla mieszkańców Osiedla Piastów) oraz 8 czerwca 2011 (dla mieszkańców osiedla Rudna). Podejmowana inicjatywa jest częścią ogólnopolskiej kampanii Znam Swoje Pieniądze, której celem jest edukacja Polaków w zakresie rozpoznawania falsyfikatów.

Prelekcje skierowane do społeczności lokalnych są sposobem na przybliżenie mieszkańcom problemu fałszowania pieniędzy. Uczestnicy spotkania zapoznają się ze skalą tego zjawiska w Polsce oraz metodami ochrony przed fałszywkami. Zaprezentowane im zostaną również założenia kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze oraz ofertą produktową i szkoleniową spółki DCB.

Spotkanie dla mieszkańców sosnowieckiego osiedla Piastów odbędzie się w poniedziałek 6 czerwca 2011 w godzinach 18.00-20.00 w Klubie Osiedlowym SSM Ziemowit (Sosnowiec ul. Sąsiedzka 4). Kolejna prelekcja będzie mieć miejsce w czwartek 9 czerwca w godzinach 17.00-19.00 w Klubie Osiedlowym SSM Rudna (Sosnowiec ul. Hallera 16a) i skierowana będzie do mieszkańców osiedla Rudna w Sosnowcu.

„Każdy Polak powinien posiadać niezbędną wiedzę w zakresie rozpoznawania fałszywych banknotów, aby nie być narażonym na negatywne konsekwencje związane z tym procederem. Zadaniem spółki DCB jest zatem edukacja różnych grup społecznych, aby ten cel osiągnąć. Nasze działania skierowane są nie tylko do kasjerów czy młodzieży. Teraz chcemy dotrzeć również do społeczności lokalnej, aby odpowiednia ochrona przed falsyfikatami była szeroko dostępna oraz znana” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Cykl prelekcji dla społeczności lokalnych jest realizowany w ramach kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze, której głównym celem jest edukacja Polaków w zakresie wykrywania fałszywych banknotów. Akcja ta realizowana jest przez spółkę DCB od listopada 2009 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu