DTZ: Galeria Leszno zapełnia się najemcami

Grono najemców Galerii Leszno powiększyło się o kolejne marki. Swoje sklepy otworzą w tym centrum handlowym między innymi: salon odzieży C&A (1298 m kw.), salon Stradivarius (280 m kw.), perfumeria Douglas (220 m kw.), restauracja KFC (97 m kw.), salon odzieży Solar (67 m kw.), sklep obuwniczy Kornecki (60 m kw.). W procesie najmu inwestora reprezentuje firma DTZ.

C&A to międzynarodowa marka, która oferuje odzież dla całej rodziny, bieliznę i biżuterię w bardzo atrakcyjnych cenach. Stradivarius jest jedną z pięciu marek odzieżowych grupy Inditex skierowany do kobiet w wieku 18-30 lat. Perfumerie Douglas, to największy w Polsce wybór światowych oraz krajowych kosmetyków pielęgnacyjnych, do makijażu i zapachów bardzo znanych marek takich jak Lancome, Shiseido, Bobbi Brown, D&G, Hugo Boss, Calvin Klein, Lacoste i wielu innych. KFC to restauracje szybkiej obsługi. Jest to pierwsza restauracja tej sieci w Lesznie. Marka Solar jest producentem eleganckich i kobiecych ubrań w miejskiej stylistyce. Posiada kilkadziesiąt salonów w największych miastach Polski. Kornecki to producent obuwia. Sklep w Galerii Leszno będzie drugim sklepem tej firmy w Polsce.

Galeria Leszno jest kompaktowym centrum handlowym, charakteryzującym się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem znajduje się parking z 793 miejscami postojowymi. Galeria ma doskonałą lokalizację przy al. Konstytucji 3-go maja – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 tys. m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7390 mkw.).

Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdują się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1800 m kw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), salon Smyk (690 m kw.), Empik (250 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), restauracja McDonald’s (180 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

Jesienią nastąpi otwarcie pierwszego w Lesznie 4-salowego kina Cinema 3D.

W chwili obecnej ponad 92% powierzchni Galerii Leszno jest już wynajęte. Firma DTZ jest w trakcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi zainteresowanymi markami.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu