Dni bez spreadu oraz „spreadowe” Happy Hours na BOSSAFX

Dom Maklerski BOŚ S.A. promuje usługi foreksowe nową kampanią reklamową z udziałem Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka, twórców kultowego KOC-a. W ramach kampanii przygotował też specjalne promocję dla użytkowników platformy bossafx.

Przynajmniej raz w każdym wakacyjnym tygodniu wybrany instrument z oferty bossafx będzie kwotowany przez pełne 24 godziny z zerowym spreadem transakcyjnym. Oznacza to, że uczestnicy promocji mogą otwierać na takim instrumencie zarówno pozycje długie jak i krótkie po dokładnie tej samej cenie, a wycena każdej takiej pozycji w momencie jej otwarcia jest równa 0. Promocja przeznaczona jest dla Klientów DM BOŚ S.A. posiadających rachunki realne bossafx, którzy polecą korzystanie z platformy swoim znajomym. Im więcej osób skorzysta z rekomendacji, tym dłużej użytkownik będzie mógł korzystać z dni wolnych od spreadu. Każda skuteczna rekomendacja to 4 kolejne tygodnie uczestnictwa w promocji.

Uczestnicy promocji będą mogli sprawdzić w realnym handlu, jak duże znaczenie dla ich strategii mają koszty transakcyjne. Według nas dużo istotniejsze dla zyskowności są odpowiedni plan inwestycyjny i stabilność platformy, ale chcemy by Klienci mogli przekonać się o tym osobiście w czasie dni bez spreadu – mówi Sebastian Zadora, Dyrektor Wydziału Sprzedaży Instrumentów Finansowych DM BOŚ SA

Każda osoba, która otworzy konto bossafx i wpłaci na nie minimum 5, 000 PLN dzięki rekomendacji również weźmie udział w promocji przez pierwsze 4 tygodnie użytkowania konta. Dodatkowo osoby, które otworzą rachunek na platformie bossafx za pośrednictwem Fanpage’u DM BOŚ w portalu Facebook, otrzymają najnowsze wydanie książki Grzegorza Zalewskiego „Kontrakty terminowe i Forex. Teoria i Praktyka”.

Informacji o najbliższych spreadowych Happy Hour należy szukać na fanpage’u DM BOŚ na Facebooku (link http://www.facebook.com/bossafx). Zapowiedź tego, który dzień w danym tygodniu będzie wolny od spreadu na wybranym instrumencie uczestnicy promocji otrzymają mailem na platformę bossafx. Klienci i Fani DM BOŚ na Facebooku będą także współdecydować o tym, który instrument będzie przedmiotem promocji.

Więcej na bossa.pl i facebook.com/bossafx

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu