Zmiany w dziale Client Service Ogilvy Interactive

Nowym account managerem w Ogilvy Interactive została Jolanta Kaczmarek. W dziale Client Service zastąpi Tomasza Tomalę.Jolanta Kaczmarek przeszła z agencji Interactive Solutions. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientem globalnym – firmą Procter&Gamble. Pracowała m.in. dla marek takich jak: blend-a-med., Oral-B, 3D White, Discreet, Crest, czy  Beinggirl. Dużą zaletą nowej osoby w dziale client service Ogilvy Interactive jest także doświadczenie w prowadzeniu projektów 360 stopni. W poznańskiej Agencji – minima.pl  obsługiwała i prowadziła wszelkie działania social, ATL i BTL m/In.: dla marki VOX.

Jolanta Kaczmarek odpowiedzialna jest za bieżącą obsługę projektów realizowanych przez Ogilvy Interactive i w jej ramach proponowanie i wdrażanie nowych, optymalnych rozwiązań służących rozwojowi projektów i klientów zgodnie z ich potrzebami biznesowymi.

Kaczmarek jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wolny czas spędza na lekturze książek biograficznych i podróżniczych. Jest wielką wielbicielką twórczości Woody’ego Allena. Jeśli może, wyjeżdża uprawiać snorkeling w egzotycznych krajach.

źródło/autor: Ogilvy Interactive

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu