STS i „Tylko Piłka” promują futbol

Star-Typ Sport (STS), lider wśród polskich firm bukmacherskich, nawiązał współpracę z wydawcą ogólnopolskiego tygodnika futbolowego „Tylko Piłka”. Wspólnym celem obu podmiotów jest promocja zarówno piłki nożnej jako sportu, jak i zakładów wzajemnych, w oparciu o partnerskie działania na łamach czasopisma i w salonach STS.Współpraca między spółkami Star-Typ Sport Sp. z o.o. i Tylko Piłka Sp. z o.o. oficjalnie rozpoczęła się 1 czerwca tego roku. Dzięki niej, tygodnik „Tylko Piłka” będzie promowany i dystrybuowany w 400 salonach STS na terenie całego kraju, które miesięcznie odwiedza 800 tysięcy gości. Dodatkowo aktualności sportowe, przygotowane przez redakcję pisma, będą publikowane w systemie telewizyjnym w punktach przyjmowania zakładów. Planowane są również wspólne akcje reklamowe, konkursy dla klientów STS i czytelników pisma „Tylko Piłka”, a także działania na portalach społecznościowych.

Klienci STS to osoby, które są pasjonatami sportu, w szczególności zaś piłki nożnej. Możliwość bezpośredniego dotarcia do tak dużej grupy docelowej z naszym tygodnikiem, który jest najlepiej przygotowanym merytorycznie pismem o tematyce futbolowej w kraju, stanowi dla nas doskonałą okazję do promocji tytułu i  zwiększania jego udziału w rynku – mówi Stanisław Wedler, prezes Tylko Piłka Sp. z o.o.

Na podstawie umowy zawartej między obiema spółkami, redakcja tygodnika „Tylko Piłka” będzie przygotowywać komentarze o wydarzeniach sportowych, które będą publikowane w „Magazynie STS”, dostępnym w każdym salonie polskiego bukmachera. Ponadto, pismo będzie wspierać Star-Typ Sport w zakresie promocji pozytywnego wizerunku stacjonarnych zakładów bukmacherskich w kraju.

Nawiązanie współpracy z renomowanym pismem o tematyce sportowej to niewątpliwe nasz duży sukces, który chcemy przekuć w poprawę wizerunku zakładów wzajemnych w kraju, które niezasłużenie ucierpiały w wyniku tzw. „afery hazardowej”. Jesteśmy pewni, że kooperacja przyniesie obu spółkom wymierne korzyści już w ciągu najbliższych miesięcy, zarówno na poziomie biznesowym, jak i wizerunkowym – mówi Marcin Walczysko, członek zarządu Star-Typ Sport.

Oprócz powyższych ustaleń, umowa zawarta między spółkami zakłada również wspólne akcje promocyjne oraz informowanie o nawiązanej współpracy w salonach STS i na łamach „Tylko Piłki”. W związku z rozpoczęciem kooperacji planowany jest również konkurs, w którym główną nagrodą będzie samochód osobowy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu