Heineken zaprasza cały świat na legendarną randkę

26 maja br. międzynarodowa marka piwa Heineken ogłosiła premierę niecierpliwie oczekiwanego, drugiego filmu, który stanowi część światowej kampanii reklamowej „Open Your World”. Film nosi tytuł The Date.

The Date miał swoją oficjalną premierę na YouTube, na kanale Heinekena, oraz w serwisie Facebook 26 maja 2011 roku. To kolejna produkcja po wyróżnionym nagrodą Clio The Entrance, który wyemitowano po raz pierwszy w grudniu 2010 roku. W ciągu pierwszych trzech tygodni od premiery The Entrance został obejrzany na YouTubie przez cztery miliony osób. Do końca roku zostanie rozpowszechniony w pięćdziesięciu krajach na całym świecie.

„The Entrance był bardzo ekscytującym początkiem naszej nowej ogólnoświatowej kampanii, dzięki której sprawimy, że młodzi ludzie pokochają Heinekena” – mówi Cyril Charzat, Globar Senior Director marki Heineken. „Po zaprezentowaniu sposobu na niezapomniane wejście na imprezę z ogromnym entuzjazmem podjęliśmy przedsięwzięcie, które zainspiruje mężczyzn do poprawienia ich notowań w innych sytuacjach”.

The Date został stworzony przez ten sam zespół, który odpowiada za powstanie The Entrance – jedną z czołowych agencji reklamowych, Wieden+Kennedy z Amsterdamu oraz utalentowanego reżysera Fredrika Bonda. Eric Quennoy, dyrektor kreatywny agencji Wieden+Kennedy dodaje: „Poszukiwanie nowych dróg zyskania względów konsumenta Heinekena jest niezwykle pasjonującym zadaniem. Myślę, że w The Date udało się nam pokazać wspaniały sposób na powiększenie wachlarza umiejętności, którymi dysponuje nasz odbiorca. Mamy nadzieję, że zapoczątkujemy prawdziwą konwersację między marką a jej konsumentami”.

Film został nakręcony w Londynie, a jego energetyczny klimat dopełnia muzyka – wpadająca w ucho bollywoodzka piosenkę z lat sześćdziesiątych zatytułowana Jaan Pehechaan Ho.

W The Date jesteśmy świadkami narodzin nowej legendy Heinekena. „W tym filmie chcemy pokazać, że nie tworzymy jakiegoś jednego bohatera, ale że w każdym konsumencie Heinekena tkwi i cały czas powstaje taka legendarna postać” – mówi Sandrine Huijgen, Manager Global Communication marki Heineken. I dodaje: „Zarówno dla marki, jak i dla zespołu rozpoczęła się wspaniała, kreatywna przygoda. Właśnie jesteśmy na etapie znajdowania naszych środków wyrazu i jesteśmy silnie zmotywowani, by trzymać się tej ścieżki!”.

W ramach ogólnoświatowej kampanii marki Heineken pojawią się materiały uzupełniające The Date. Będą to: wyjątkowy i żartobliwy film Legendary Making of oraz teledysk do piosenki Jaan Pehechaan Ho. W nadchodzących miesiącach zainicjowane zostaną również liczne ekscytujące i angażujące konsumentów elementy kampanii. Filmy można obejrzeć na YouTubie, na kanale Heinekena®, http://www.youtube.com/watch?v=57zo8O5pDXc oraz stronie Heinekena® w serwisie Facebook, Facebook.com/Heineken.

źródło/autor: Grupa Żywiec

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu