6ix WoMM dla Mindshare i Forda Focus

Trwa zintegrowana kampania marketingowa nowego Forda Focus realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię wspiera agencja 6ix WoMM, należąca do grupy NuOrder Do zadań 6ix WoMM należą aktywności z zakresu Word of Mouth Marketing oraz wsparcie działań realizowanych w Social Media.

Na zlecenie i we współpracy z domem mediowym Mindshare Polska agencja 6ix WoMM wspiera kampanię marketingową nowego Forda Focus. Celem kampanii jest budowa świadomości Nowego Forda Focus, jako samochodu wyposażonego w zawansowane systemy technologiczne pomagające kierowcy na co dzień.  Zadaniem agencji 6ix jest m.in. rekrutacja uczestników do konkursów oraz aktywności Word of Mouth Marketing.

Kampania składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich to zakończony niedawno konkurs “Innowacyjne Technologie” dla nowego Forda Focus realizowany na  Facebooku.  Do konkursu na Facebooku zgłoszono 50. innowacyjnych projektów technologicznych, które mają szanse otrzymać granty na realizację w wysokości do 30 000 PLN.

Drugim etapem kampanii jest trwający obecnie konkurs filmowy inspirowany  innowacjami – „Nakręceni Technologią Nowego Forda Focus”. Zadaniem uczestników jest przygotowanie  krótkiego filmu o inteligentnych technologiach wykorzystanych w nowym modelu Forda Focus.

Narzędzia rekrutujące wykorzystane przez 6ix WoMM na potrzeby kampanii to między innymi PR, e-PR, telemarketing, maling do wynalazców i innowatorów oraz eRzecznik konkursu, który prowadzi oficjalną komunikację z grupą docelową na forach internetowych.

eRzecznik marki to forma komunikacji polegająca na oficjalnym reprezentowaniu marki (w tym wypadku konkursu) na forach internetowych. Wykorzystanie tego narzędzia umożliwia bardzo precyzyjne dotarcie do potencjalnych konsumentów dokonujących research’u na forach i znajdujących się w zaawansowanym etapie procesu zakupowego. Zaletą eRzecznika marki jest też m.in. możliwość skutecznego komunikowania się z bardzo sprecyzowanymi grupami docelowymi, co jest bardzo istotne w przypadku rekrutacji dla Forda. – tłumaczy Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM.

Kampania trwa od połowy marca a jej zakończenie planowane jest na połowę czerwca 2011 roku.

źródło/autor: Kolko Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu