CenterNet rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Tenton

CenterNet, operator marki wRodzinie, nawiązał współpracę z agencją reklamową Tenton. Przedmiotem umowy jest realizacja długofalowych działań w obszarze strategii i komunikacji reklamowej telefonii wRodzinie.

19-ego maja 2011 r. operator telefonii wRodzinie – CenterNet S.A. – rozpoczął stałą współpracę z agencją reklamową Tenton Communication. Obejmuje ona całość działań reklamowych realizowanych dla operatora. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii oraz projektowanie działań i przekazów reklamowych produktów sieci wRodzinie.

Pod koniec ubiegłego roku Zarząd CenterNet podjął decyzję o dalszym rozwoju sieci wRodzinie. Chcemy by marka, popularna do tej pory głównie wśród seniorów, stała się marką rodzinną, cenioną zarówno przez osoby starsze, jak i młodsze. Nasze usługi adresujemy do wszystkich, którzy pragną utrzymywać kontakt z najbliższymi oraz korzystać z oferty telefonii komórkowej taniej, bez tak zwanych gwiazdek. Ta decyzja pociąga za sobą konieczność odświeżenia i modyfikacji wizerunku sieci wRodzinie. W działaniach wspierać będzie nas agencja Tenton Communication – powiedział Włodzimierz Plewczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet S.A.

Tenton Communication (wcześniej Star Advertising) to agencja reklamowa typu full-service. Na rynku istnieje od 2005 roku. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii reklamowych, realizacji kampanii ATL i BTL oraz akcji promocyjnych. Obsługuje klientów takich jak Novartis, BZ WBK, Stovit, Vision Express, Smyk, Luxima. Projekty reklamowe będą prowadzone przez Dyrektorów Kreatywnych agencji: Filipa Jasieńskiego i Przemka Słodkowskiego, za obsługę Klienta odpowiedzialna będzie Anna Szczepanik.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu