Konkurs „Złoty Paragon” 2011 rozstrzygnięty

Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL – jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej, ogólnopolskiego pisma FMCG – przyznali nagrody „Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG.

Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 26 maja 2011 roku w Warszawie w Teatrze Capitol. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.

W 2011 roku, po raz pierwszy – dzięki czytelnikom miesięcznika HURT & DETAL, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu – redakcja mogła zaprezentować te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.

„Z niecierpliwością oczekiwaliśmy pierwszego wielkiego finału Konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Dziś już wszystko jest jasne, ogłoszone 26 maja 2011 roku wyniki są jednoznacznym odzwierciedleniem rynku. Bardzo dziękujemy naszym Czytelnikom za oddawanie głosów, bez nich – bez opinii detalistów, właścicieli, sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski – przedsięwzięcie nie mogłoby się odbyć. Mamy jednocześnie nadzieję, że przebieg tegorocznej edycji konkursu i moc atrakcji z nią związanych zachęci uczestników do udziału w wydarzeniu także w kolejnych latach” – powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik HURT & DETAL – przerosła oczekiwania redakcji i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników! Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło niemal 350 produktów w 51 kategoriach. Dodatkowo – jako pierwszy tytuł branżowy – oprócz kategorii produktowych – HURT & DETAL nagrodził również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Ponadto, Redakcja tworząc regulamin konkursowy nie ograniczyła się wyłącznie do nowości wprowadzonych w 2010 roku – do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku.

Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych – TNS Pentor. Badanie przeprowadzono na próbie 658 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Szczegółowe wyniki konkursu dostępne są na stronie www.hurtidetal.pl

Kupcy Polscy za rok 2010 faworytów rynku wskazali w następujących kategoriach:

  • Lider sprzedaży (51 kategorii)
  • Nagroda Specjalna Super Produkt
  • Bank przyjazny Kupcom
  • Samochód Kupca
  • Operator sieci komórkowej
  • Hurtownia Cash&Carry

  • Lider dystrybucji FMCG
  • Wsparcie sprzedaży

Ponadto, kolegium redakcji HURT & DETAL wyróżniło firmy w kategoriach:

  • Wydarzenie w branży FMCG w 2010 roku
  • Firma najbardziej odpowiedzialna społecznie
  • Najlepszy Organizator Targów Branży FMCG za granicą
  • Promocja polskiej żywności za granicą

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu