Cross promocja marki Plusssz i Multikina

Plusssz Magnez Multiwitamina zaprasza do Multikina! – pod takim hasłem rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Plusssz Magnez, a następnie paragon wymienić na jeden z 20 000 promocyjnych biletów do kina. Akcja potrwa do końca czerwca i odbędzie się w sieci Multikin na terenie całego kraju. Promocja zostanie wsparta kampanią BTL oraz działaniami PR.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości wśród konsumentów marki Plusssz –najczęściej kupowanych na polskim rynku witamin. Działania są adresowane głównie do kobiet w wieku 25-44. Promocja ma charakter prosprzedażowy.

Działania prowadzone będą w sieci Multikino, w wybranych miastach Polski (Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Koszalin, Kraków, Poznań, Rybnik, Spot, Szczecin, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Gdynia, Łódź, Radom, Rumia). Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w kasie Multikina okazać paragon za zakup Plusssz Magnez. W zamian otrzymamy jeden z 20 000 promocyjnych biletów na wybrany seans w salach kinowych 2D i 3D, za który zapłacimy jedynie 10 zł. Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie www.plusssz.pl.

Promocję wspiera kampania informacyjna, prowadzona w sieci Multikino. Przed seansami filmowymi wyświetlane będą spoty, nawiązujące do głównych wartości marki, a także informujące o promocji. W reklamie zostały podkreślone wartości produktu: optymalnie zbilansowana, dwuwarstwowa tabletka Plusssz Magnez Multiwitamina, która pozwala na odzyskanie pełnej formy.

W ramach działań w kinach dystrybuowane będą również materiały POSM, m.in.: plakaty i ulotki, a dodatkowe informacje można uzyskać w kasach.

Kreację akcji promocyjnej przygotował Jacek Szewczyk, natomiast za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu