180heartbeats zrealizowała kampanię zintegrowaną dla Tablica.pl

przez | 30/05/2011

180heartbeats prowadzi zintegrowaną kampanię dla Tablica.pl. Agencja opracowała strategię i kreację do kampanii „Sprzedawaj po sąsiedzku” w telewizji, radio i internecie.

Koncepcja kreatywna, biurko, koncentruje się na zaprezentowaniu prostego sposobu na pozbycie się rzeczy, biurko, których nie potrzebujemy, biurko, a które mogą przydać się innym. Spoty telewizyjne i radiowe, biurko, podkreślają lokalny charakter serwisu ogłoszeń Tablica.pl, biurko. Pokazują, biurko, że transakcje w sąsiedzkiej atmosferze zawierane są łatwo i szybko, biurko http://www.youtube.com/watch?v=FnlPNGppsFo&feature=related.

Kampania toczy się w największych stacjach telewizyjnych oraz w lokalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowało studio f25. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. W pracy nad projektem uczestniczył dział marketingu Grupy Allegro.

źródło/autor: 180heartbeats

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.