Hossa Finance z nową strategią i wizerunkiem

Firma doradztwa finansowego Hossa Finance rozpoczyna realizację nowej strategii biznesowej, która została oparta o ideę strategiczną “Forever green”. Za główne cele uznano zwiększenie rozpoznawalności marki, szczególnie w województwach zachodniopomorskim i lubuskim, oraz standardyzację w obszarach operacyjnych, które pozwolą na dynamiczny rozwój sieci sprzedaży. Nowa strategia Hossa Finance powstała we współpracy z firmą doradczą Rubikom Strategy Consultants. 

Idea “Forever green” to myślenie długoterminowe, które wpisuje się w futurystyczną wizję miasta Szczecin “Floating Garden”, gdzie Hossa Finance ma swoją główną siedzibę. Mamy ambicje, by jeszcze mocniej wspierać lokalny biznes, ale swoje wieloletnie doświadczenie powielić także na innych rynkach. Uznaliśmy, że na obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku nadal można zaskoczyć klienta i tym samym walczyć o jego uwagę z najlepszymi i największymi pośrednikami finansowymi w kraju. Nowa strategia zawiera konkretną ideę marketingową, która pozwoli nam się wyróżnić, a zarazem podkreślić naszą przewagę rynkową – wyjaśnia Andrzej Najda, współwłaściciel i dyrektor zarządzający Hossa Finance. 

Głównym celem nowej strategii jest zwiększenie udziałów o 25% w rynku lokalnym. Hossa Finanace chce faktycznie „doradzać, a nie sprzedawać“ produkty finansowe swoim klientom, za co jest obecnie najbardziej ceniona. Aby ten cel zrealizować, firma zamierza m.in. zbudować świadomość swojej marki jako nowoczesnego, ambitnego oraz kompleksowego doradcy o wysokiej reputacji i zaufaniu wśród klientów.

Komunikacja Hossa Finance przyjmie różne formy i oparta zostanie między innymi o media relations, social media i blog ekspercki. Odświeżeniu uległa identyfikacja wizualna firmy, kompletną zmianę przeszedł również serwis internetowy www.hossafinance.pl.

Na szczególną uwagę zasługuje realizacja startującej właśnie akcji społecznej skierowanej do konsumentów – kredytobiorców “Nie łykaj jak pelikan”, która oparta została na marketingu wirusowym i będzie wsparciem dla tych wszystkich, którzy zaciągają zobowiązania finansowe. Szczegóły na dedykowanej stronie www.nielykajjakpelikan.pl.

Realizację strategii komunikacji wspiera należąca do grupy Rubikom agencja Kolko Communications.

źródło/autor: Kolko Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu