ConTrust dla ECCO Walkathonu

Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji siódmej edycji ECCO Walkathonu w Polsce. 

ConTrust po raz kolejny zajmie się oprawą medialną przedsięwzięcia. W ramach przyjętej strategii zespół specjalistów przygotuje podsumowanie sześciu edycji ECCO Walkathonu, a także we współpracy z organizacjami charytatywnymi zaangażowanymi w akcję zrealizuje szereg działań promujących aktywną charytatywność wśród Polaków. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozyskanie patronów medialnych i zaangażowanie celebrytów.

Tegoroczna edycja ECCO Walkathonu odbędzie się w sobotę, 10 września 2011 roku na warszawskiej Agrykoli. Idea akcji jest prosta: spacerujemy po wytyczonych trasach, a za każdy przebyty kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej. W tym roku będzie można wesprzeć projekty realizowane przez Fundację Radia Zet, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Fundację TVN „nie jesteś sam”. Ponadto dotacje zebrane przez najmłodszych uczestników spaceru, dzieci do lat 12, zostaną przekazane warszawskiemu ZOO.

W ubiegłym roku w ECCO Walkathonie wspólnie spacerowało prawie 20 tysięcy osób, które uzbierały łącznie ponad 700 tysięcy.

Ze strony agencji ConTrust projekt prowadzą Marta Rakoczy, PR Team Manager i Agata Falęcka, PR Account Executive.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu