Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera…

Realizowana przez San Markos dla RWE Polska zintegrowana kampania jest pierwszą kampanią produktową na polskim rynku energetycznym skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Kierowana jest do właścicieli i osób decydujących o wyborze dostawców energii elektrycznej w firmach. Towarzyszy jej wprowadzenie na rynek nowego produktu – Dopasowanego Abonamentu RWE, w którym klienci mogą samodzielnie ustalić wysokość miesięcznych opłat.

– Celem kampanii „Błękitny Prąd RWE” jest budowanie świadomości i rozpoznawalności marki oraz wsparcie sprzedaży nowego produktu dla klientów sektora małych i średnich przedsiębiorstw na nowych obszarach – wyjaśnia Karol Gajewski, account director w San Markos.

Kampania prasowa, którą objęte zostały najważniejsze dzienniki, tygodniki i media regionalne będzie trwała do czerwca, m.in. : w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku Gazecie Prawnej i Polityce. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu