Antonio Banderas wspiera Partnerów BZ WBK

Kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Antonio Banderasem objęła placówki partnerskie. To kolejna gwiazdorska kampania BZ WBK, z której korzystają Partnerzy.

Ogólnopolska kampania obejmuje zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor w największych miastach. Do kampanii zostały włączone również placówki BZ WBK Partner, które podobnie jak oddziały własne banku zostały wyposażone w odpowiednie materiały POS. Bank Zachodni WBK włącza Partnerów we wszystkie strategiczne kampanie reklamowe. W placówkach partnerskich – poza Antonio Banderasem – gościli już John Cleese, Danny DeVito i Gerard Depardieu.

– Podstawowym aspektem naszego konceptu partnerskiego jest wsparcie marketingowe wszystkich licencjobiorców.– mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich. – Włączamy partnerów we wszystkie kampanie marketingowe, tym bardziej, że placówki licencyjne  dysponują pakietem produktów i usług, dostępnych również w sieci oddziałowej. Jest to zresztą podstawa polityki rozwoju sieci BZ WBK Partner, której najważniejszym elementem jest integracja placówek licencyjnych i własnych pod względem oferowanych produktów – dodaje Kamil Polikowski.

Kampania reklamowa z Antonio Banderasem, w różnych odsłonach, będzie trwała do końca 2011 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu