Karta Seniora w sklepach Carrefour

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć w Polsce, wprowadza do swoich hipermarketów Kartę Seniora, dzięki której klienci powyżej 60 roku życia w każdy wtorek będą mogli uzyskać do 10% rabatu na zakupy. 

Karta Seniora dostępna będzie w 87 sklepach sieci, tj.: we wszystkich hipermarketach Carrefour i dwóch supermarketach Carrefour Market, które są objęte programem (sklepy w Warszawie, przy ul. Światowida 18 oraz ul. Powsińskiej 31). Z nowej karty będzie można korzystać już od 31 maja br. Podobnie jak dotychczas, akcja Dzień Seniora obowiązywać będzie w każdy wtorek. Wszyscy klienci, którzy przekroczyli 60. rok życia i w jednym ze sklepów biorących udział w akcji dokonają tego dnia zakupów za co najmniej 50 zł, otrzymają przy kasie e-kupon o wartości sięgającej do 10% wydanej kwoty. Otrzymane e-kupony zastąpią dotychczasowe bony towarowe Carrefour. Maksymalna wartość e-kuponów, które klient może otrzymać podczas jednorazowych zakupów wynosi 300 zł. Rabat dotyczy większości artykułów. Przy następnych zakupach klient zapłaci mniej o kwotę podaną na e-kuponie rabatowym. Dzięki Karcie Seniora zakupy ze zniżką będą szybsze i łatwiejsze.

Zapisy na Kartę Seniora będą prowadzone w sklepach Carrefour już od 24 maja. Do 28 czerwca można będzie otrzymywać jeszcze bony towarowe Carrefour na wcześniejszych zasadach Dnia Seniora, ale po 28 czerwca, w każdy następny wtorek, uzyskanie zniżki będzie możliwe tylko z Kartą Seniora.

„Akcję Dzień Seniora prowadzimy w Carrefour już od 2009 r. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem klientów, postanowiliśmy wprowadzić zmiany, pozwalające seniorom na jeszcze wygodniejsze dokonywanie zakupów ze zniżką sięgającą do 10%. Już od 24 maja każda osoba powyżej 60 roku życia będzie mogła bezpłatnie wyrobić sobie Kartę Seniora, która umożliwi drukowanie zniżkowych e-Kuponów bezpośrednio przy kasie. Dzięki tej zmianie zakupy w Carrefour staną się jeszcze wygodniejsze – przede wszystkim klienci zaoszczędzą czas, jaki do tej pory poświęcali na pozyskanie bonów w Punktach Obsługi Klienta” – mówi Robert Noceń, członek zarządu i dyrektor marketingu Carrefour Polska.

Kartę Seniora może otrzymać każda osoba, która ukończyła 60 lat i zgłosi się do Punktu Obsługi Klienta w dowolnym hipermarkecie Carrefour lub jednym z dwóch warszawskich supermarketów Carrefour Market, które są objęte programem (sklepy mieszczące się przy ul. Światowida 18 oraz ul. Powsińskiej 31) i wypełni formularz. Raz wyrobiona Karta Seniora, będzie obowiązywała we wszystkich sklepach Carrefour objętych akcją.

Do tej pory, aby wziąć udział w promocji należało po zrobieniu zakupów zgłosić się z paragonem i dowodem tożsamości do Punktu Obsługi Klienta. Dzięki wprowadzeniu Karty Seniora, klienci będą otrzymywać e-kupony przy stanowisku kasowym, zaraz po zeskanowaniu karty i zapłaceniu za zakupy. Otrzymane e-kupony można będzie zrealizować we wszystkie dni tygodnia, w każdym supermarkecie i hipermarkecie Carrefour na terenie całego kraju. Wartość e-kuponów uzależniona jest od kwoty wydanej na zakupy.

Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego ok. 6,4 mln Polaków to osoby powyżej 60 roku życia, co stanowi ok. 17% populacji kraju. Według prognoz, w 2035 r. grupa ta stanowić będzie już ok. 27% ogółu społeczeństwa. Osoby starsze stanowią coraz większą grupę społeczną, dysponując jednocześnie nadal relatywnie niskimi dochodami. Obserwując tę tendencję, Carrefour systematycznie prowadzi długofalowe działania na rzecz seniorów.

Inicjatywa firmy Carrefour wpisuje się w politykę odpowiedzialnego biznesu i stanowi jeden z przejawów zaangażowania w problemy osób starszych. Carrefour od wielu lat wspiera seniorów – m.in. wspomagał działania stowarzyszenia na rzecz osób starszych „Mali Bracia Ubogich”.

Wprowadzenie Karty Seniora, będącej jedną z pierwszych tego typu kart na rynku, jest kolejnym krokiem mającym na celu zapewnienie osobom starszym jak najniższych cen na rynku.

Regulamin oraz szczegółowe informacje dotyczące promocji dostępne będą od 24.05.2011 w Punktach Obsługi Klienta placówek, biorących udział w akcji oraz na stronie www.carrefour.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu