GoldenSubmarine dla marki Kotlin

Po raz trzeci z rzędu, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine odpowiada za internetową kampanię promocyjną, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowych smaków ketchupów marki Kotlin (Agros-Nova). Tym razem są to smaki: czosnkowy i rosyjski.

Do zadań agencji należało przygotowanie konceptu kreatywnego promocji nowych smaków ketchupów Kotlin: czosnkowego i rosyjskiego, opracowanie strategii komunikacji wprowadzenia nowych produktów na rynek, przygotowanie kreacji oraz produkcja nowej odsłony serwisu www.ketchupy.pl i nośników reklamowych, a także stworzenie i moderacja Fan Page marki Kotlin na Facebook.com (http://www.facebook.com/pages/Ketchupy-Kotlin/171303346261448).

Motywem przewodnim kampanii jest plan filmowy, na którym powstają reklamy ketchupu czosnkowego i rosyjskiego Kotlin. Internauci wchodząc na www.ketchupy.pl mogą zostać bohaterami filmów „Czosferatu”, „Rosyjskie Kung Fu”, „Pomidorowa defilada” lub „Wirujący czosnek”. Dzięki zastosowaniu w serwisie edytora wideo, użytkownicy podmieniają twarz głównej postaci na swoją (robiąc zdjęcie kamerką, dodając plik z dysku komputera bądź zdjęcie profilowe z Facebooka). Linki do stworzonych filmów, bezpośrednio ze strony, można przesłać do znajomych lub opublikować w serwisie Facebook.com.

Materiały wideo i filmy, wykorzystane w serwisie www.ketchupy.pl, powstały przy współpracy z domem produkcyjnym Smartly:Productions. Za post-produkcję odpowiadała agencja GoldenSubmarine.

Akcję wspiera kampania reklamowa w Internecie, obecna w serwisach: wykop.pl, nk.pl, demotywatory.pl i Facebook.com, a także w komunikatorze Gadu Gadu oraz SEM. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Interaction.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu