Adv.pl dla Timex Group Polska

Adv.pl podjęła współpracę z Timex Group Polska, której celem była realizacja projektu www.timex.pl.

Nowy serwis e-commerce’owy Timex został stworzony według strategii silnie opartej o brand. Umożliwia szybki wybór i zakup interesującego modelu zegarka według potrzeb klienta.

Potraktowaliśmy temat jako wyzwanie. W jaki sposób pogodzić takie obszary jak utrzymanie wizerunku rodem z dopracowanego drukowanego katalogu, możliwość ekspresowego dotarcia do każdego z unikalnych zegarków Timex oraz wygodną i szybką sprzedaż? Wierzę, że udało nam się osiągnąć wszystkie trzy cele. Bardzo ważnym aspektem prac koncepcyjnych był prototyp i prace naszego Działu Usability – mówi Krzysztof Piwowar, Usability Manager w Adv.pl.

Timex Group jest jednym z największych w skali globalnej producentów oraz sprzedawców innowacyjnych zegarków i biżuterii. Założony w 1854 roku Timex jest częścią Timex Group – firmy, do której należy kilkanaście marek, a zatrudnia ponad 5000 pracowników na całym świecie.

źródło/autor: Adv.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu