MINI przedstawia aplikację dla fanów marki

Z myślą o zakochanych w MINI posiadaczach iPhone’ów oraz smartfonów z systemem Android, MINI przygotowało wyjątkową aplikację „Żyj MINI”, wykorzystującą najbardziej zaawansowane rozwiązanie augmented reality AR+. Aplikację można pobrać ze strony www.mini.com.pl/AR.

Zadaniem użytkowników jest „zapolowanie”, czyli odnalezienie logo MINI i  skierowanie na logotyp obiektywu aparatu. Skuteczne zdekodowanie prowadzi do odtworzenia jednego ze spotów reklamowych MINI, używanych w kampaniach marki na całym świecie.

Z myślą o obecnych i przyszłych posiadaczach MINI aplikacja zawiera interaktywny katalog modeli, wersji silnikowych i wyposażenia, umożliwiając konfigurację własnego MINI oraz podzielenie się wyborem ze znajomymi poprzez facebook.

Zainteresowani umówieniem się na jazdę próbną mogą skorzystać z formularza kontaktowego lub, dzięki funkcji geolokalizacji, sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy salon marki MINI.

Dzięki integracji z usługą PUSH oraz wymiennymi ekranami pokazującymi się podczas uruchamiania aplikacji, producent może prowadzić komunikację z osobami, które już pobrały aplikację, informując je o bieżących wydarzeniach związanych z marką MINI lub o nowościach w ofercie.

źródło/autor: MINI Corporate Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu