„Podaj dalej”, czyli Tetra Rex w plenerze. Letnia kampania Cukru Królewskiego

Producent Cukru Królewskiego udowodnił, że warto stawiać na nowatorskie rozwiązania. W drugim roku po rynkowym debiucie, cukier drobny w opakowaniu Tetra Rex cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów. Karton z korkiem to branżowa rewolucja. Idealnie sprawdza się w domu, ale przede wszystkim w plenerze.

Taki komunikat Cukier Królewski będzie przekazywał konsumentom podczas ruszającej w czerwcu pod hasłem „Podaj dalej”, letniej akcji promującej ten produkt. Na kampanię złożą się telewizyjne spoty oraz reklama w prasie konsumenckiej i branżowej.

Przed nami czas letnich wyjazdów i relaksu poza domem. Jako, że Polacy zdecydowanie preferują urlop na łonie natury – kemping, namiot, żagle lub po prostu działka, Cukier Królewski w tegorocznej letniej kampanii skupia się na produkcie stworzonym m.in. z myślą o plenerze.

Opakowanie Tetra Rex – sztywny karton zamykany korkiem, nie tylko chroni przed wilgocią, ale jest również poręczny i trwały. Zmieści się do każdej torby podróżnej, a szanse na jego uszkodzenie są wielokrotnie mniejsze niż w przypadku papierowej torebki. Cukier drobny w Tetra Rex, doskonale wypełnia rynkową niszę. Potwierdzają to badania fokusowe przeprowadzone we współpracy z firmą IPSOS na grupie docelowej. Konsumentki dostrzegają potencjał jaki ma w sobie funkcjonalne opakowanie do użytkowania również poza domem – mówi Beatrycze Grela – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Wewnętrznej.

Telewizyjny spot reklamowy z cukrem drobnym w Tetra Rex, pokazuje produkt Cukru Królewskiego w sytuacjach plenerowych, w których używanie tradycyjnie zapakowanego cukru jest trudne lub wręcz niemożliwe. Uświadamia konsumentom, że mają teraz do dyspozycji artykuł w opakowaniu idealnym na podróż. W opakowaniu, które zabezpieczy produkt nie tylko przed wilgocią, czy rozsypaniem, ale także np. owadami. Nie muszą oni tym samym szukać już alternatywnych rozwiązań typu słoik, czy plastikowe pudełko. Spot reklamowy z Tetra Rex w roli głównej pojawi się m.in. w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych skierowanych głównie do kobiet. Reklama prasowa, w której oprócz Tetra Rex zaprezentowane zostaną również inne produkty detaliczne Cukru Królewskiego, znajdzie się z kolei w tytułach konsumenckich – Gala, Party i Show oraz w magazynach branżowych.

Cena detaliczna cukru drobnego białego w Tetra Rex ok. 5 zł.

Cena detaliczna cukru drobnego trzcinowego w Tetra Rex ok. 9 zł.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu