Zmiany w ofercie i w zespole Content Media

Content Media jest agencją brokerską, wyspecjalizowaną w sprzedaży reklam w publikacjach segmentu custom publishing. W ofercie agencji znajdują się m.in. publikacje dla marek: BMW („Magazyn BMW“), Noble Bank („Private Banking“), PTC („Twoja Era“), Labolatorium I.Eris („Sense of Beauty“), HP Polska („HP Business Journal“), Art&Business i innych.

Content Media nawiązała stałą współpracę z Metrio Publishing, spółką realizującą projekty custom publishing w ramach grupy Media Express. Agencja będzie współpracować z Metrio w zakresie sprzedaży rozwiązań reklamowych w projektach realizowanych  m.in. dla marki Play – magazyn „Expert Play“ oraz „Peso Perfecto“, przygotowywanego na zlecenie marki Natur House.

Iwona Wyszogrodzka dołączyła do zespołu agencji Content Media. Objęła stanowisko business development managera i będzie odpowiadać za poszerzenie oferty agencji o nowe narzędzia reklamowe, wykorzystujące content marketing. Przejmie również opiekę nad kluczowymi klientami firmy.

Iwona Wyszogrodzka pracowała poprzednio w A2 Multimedia, gdzie zarządzała sprzedażą i realizacją niestandardowych projektów reklamowych.

źródło/autor: Content Media

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu