Z początkiem maja ruszyła nowa kampania telewizyjno – radiowa poświęcona sub-marce SALATERIA. Kampania ma na celu przedstawienie SALATERII w odświeżonej szacie graficznej i wypromowaniu jej jako inspirującej, czerpiącej z kuchni całego świata marki oferującej gotowe sałatki. Za realizację projektu odpowiedzialna jest agencja reklamowa GPD.
Głównym celem kampanii jest umocnienie marki Lisner na pozycji lidera w kategorii sałatek. Firma liczy, iż silna kampania wizerunkowa i odświeżenie szaty graficznej produktów przyczynią się do wzrostu udziałów w rynku.
Reklamy marki Salateria będą prezentowane jako 4 różne spoty TV i 4 różne spoty radiowe.
W 15’ sekundowych spotach LISNER zdradza receptę na niepowtarzalny smak i najwyższą jakość sałatek, które powstają ze starannie wyselekcjonowanych składników, a dzięki sprawdzonym recepturom oraz wieloletniemu doświadczeniu, każda sałatka jest tą jedyną.
Kampania telewizyjna będzie emitowana między innymi w TVP, TVN i POLSAT oraz rozgłośniach radiowych, w tym RMF FM, Radio ZET, Trójka Polskie Radio i trwać będzie do 17 czerwca. Kreacja została przygotowana przez agencję GPD ADVERTISING.