MURATOR rozwija w internecie segment parentingowy

Wydawnictwo MURATOR S.A. zreorganizowało i rozbudowało produkty internetowe o tematyce parentingowej: Dlarodzinki.pl, Mjakmama24.pl i Dzieckozakupy.pl. Działania służą umocnieniu pozycji MURATORA w tym segmencie.

„Dzięki reorganizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w istniejących serwisach internetowych, oferta MURATORA w segmencie parentingowym jest obecnie bardziej różnorodna i atrakcyjna dla odbiorców” – mówi Agnieszka Szczepanik, Dyrektor ds. Serwisów Kobiecych w MURATOR S.A.

Serwis Dlarodzinki.pl, poświęcony tematyce związanej z rodziną, zyskał nowy, obszerny dział „Ciąża i poród” zawierający kompendium wiedzy o przygotowaniach do ciąży, jej przebiegu oraz o porodzie i połogu. Obok dotychczas istniejących w serwisie narzędzi interaktywnych, takich jak: dodawanie porad, artykułów, informacji o imprezach, pojawiły się kolejne. Wśród nich jest Interaktywna Książeczka Ciąży, umożliwiająca przyszłym mamom rejestrowanie wszystkich ważnych wydarzeń związanych z ich odmiennym stanem. Można w niej umieszczać terminy i wyniki badań, terminy wizyt lekarskich oraz prowadzić ilustrowany pamiętnik ciąży. Nowym narzędziem jest również Interaktywna Książeczka Zdrowia Dziecka pozwalająca rodzicom na bieżąco, dzięki siatkom centylowym, krokom milowym i tabelom umiejętności psychoruchowych, rejestrować rozwój i stan zdrowia dzieci. Interaktywna Książeczka Ciąży i Interaktywna Książeczka Zdrowia Dziecka są połączone z kalendarzem i systemem przypominającym o istotnych terminach.

Ważną częścią odświeżonego serwisu Dlarodzinki.pl stał się również dział „Rodzice”, w którym znajdują się materiały poświęcone szeroko rozumianym problemom związanym z życiem rodziny: wychowaniem dzieci, rodzicielstwem, macierzyństwem, ojcostwem (specjalnie dedykowany „Kącik taty”).

Serwis Dlarodzinki.pl został zintegrowany z forum dyskusyjnym Mjakmama24.pl, służącym wymianie doświadczeń i poglądów na temat planowania ciąży, oczekiwania na dziecko, porodu i rodzicielstwa. Forum, które jest młodym produktem (istnieje od października 2010 roku) ma obecnie ponad 12 000 zarejestrowanych użytkowników, którzy napisali ponad 100 000 postów. Użytkownicy obu portali mogą zasięgnąć porad ekspertów z zakresu ginekologii i medycyny rozrodu (Klinika Leczenia Niepłodności Novum), pediatrii, anestezjologii, ortopedii (Szpital Medicover) oraz dietetyki, logopedii i psychologii (niezależni eksperci). Do dyspozycji użytkowników forum Mjakmama24.pl pozostaje również prawnik oraz redakcja miesięcznika „M jak mama”, która na bieżąco radzi, wspiera internautki, a także wśród nich szuka kobiet-mam na okładkę w trwającym w tej chwili konkursie.

Do serwisu Dlarodzinki.pl przyłączono również Dzieckozakupy.pl, niedawno uruchomiony serwis zakupowy, umożliwiający wyszukiwanie, porównywanie cen oraz zakup produktów dla kobiet w ciąży, matek i dzieci. Znajduje się w nim obecnie blisko 20 000 produktów z kategorii: akcesoria dla dzieci, karmienie dziecka, odzież i obuwie dziecięce, pielęgnacja i profilaktyka, podróż i spacer, pokój dziecka, poradniki i książki, zabawa i edukacja. W tej chwili w serwisie swój asortyment prezentuje kilkadziesiąt sklepów dla rodziców i dzieci.

Wśród tytułów drukowanych tworzących ofertę produktów parentingowych MURATORA znajdują się ponadto: miesięcznik „M jak mama” – pismo dla kobiet oczekujących dziecka i planujących macierzyństwo oraz „Dziecko, zakupy i my” – pismo shoppingowe, przewodnik po rynku produktów i usług przeznaczonych dla przyszłych mam, rodziców i dzieci.

źródło/autor: MURATOR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu