Konkurs „TEQUILA\ dla Najlepszych” rozstrzygnięty

Już po raz ósmy studenci i absolwenci kierunków artystycznych, ekonomicznych, marketingowych i humanistycznych walczyli o płatne, miesięczne staże w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska. Sześcioro zwycięzców konkursu „TEQUILA\ dla Najlepszych” spróbuje swoich sił w poznańskim lub warszawskim oddziale agencji.

Zadaniem uczestników było rozwiązanie wybranego case study. W tym roku po raz pierwszy do osobistej prezentacji prac zaproszono wszystkich biorących udział w konkursie.

W pracy w agencji kreatywnej ważna jest zarówno wiedza i przygotowanie merytoryczne, jak i osobowość oraz indywidualne spojrzenie. Dopiero połączenie tych cech oddaje potencjał kandydatów, których szukaliśmy i znaleźliśmy – podsumował Przemysław Jędrowski, Creative Director w TEQUILA\, członek jury.

Spośród 40 osób jury wybrało sześcioro „Najlepszych”: Inez Kujdę, Piotra Fengera, Aleksandrę Łoś, Piotra Radeckiego, Szymona Sereja i Macieja Stempniaka. Laureaci odbędą miesięczne staże w warszawskim lub poznańskim Dziale Strategii, Obsługi Klienta, Kreacji oraz Interactive.

Coroczny konkurs „TEQUILA\ dla Najlepszych” jest adresowany do studentów 3., 4. ,5. roku oraz absolwentów kierunków artystycznych, ekonomicznych i humanistycznych. Staż jest dla młodych ludzi szansą na karierę w branży marketingowej. Wielu uczestników poprzednich edycji zostało w TEQUILA\ na stałe i awansuje w jej strukturach.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: magazyn Brief, SMB, Mediarun.pl, Medialink.pl, DlaStudenta.pl, Mmpoznan.pl oraz Radio Afera.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu