Comm Start na rzecz The Scotch Malt Whisky Society

Agencja Comm Start rozpoczęła współpracę z ‘The Scotch Malt Whisky Society’ – stowarzyszeniem, które butelkuje i dystrybuuje wśród swoich członków najlepsze, a jednocześnie najrzadsze jednosłodowe whisky pochodzące z pojedynczych beczek (single malt, single cask whisky) oferując fantastyczną przygodę degustacyjną prawdziwym koneserom tego trunku.

Od początku maja 2011 r. Comm Start odpowiada za całokształt działań public relations, obejmujących relacje z mediami włącznie z obecnością w social media. Wspiera także The Scotch Malt Whisky Society w działaniach brandingowych, marketingu internetowym oraz promocji bezpośredniej adresowanej do klientów na rynku polskim. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

„Comm Start działa niezwykle profesjonalnie wspierając nas w promocji i komunikacji zewnętrznej” mówi Stephen Swinney, dyrektor i założyciel Stowarzyszenia w Polsce. „Ich znajomość polskich realiów oraz mediów pomaga nam wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji z klientami na tutejszym rynku”, dodaje. Za realizację projektu odpowiada Ewa Nowak.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu