„Bądź bezpieczny… w realu i wirtualu”

Rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna firmy F-Secure, producenta oprogramowania ochrony danych dla firm i użytkowników indywidualnych przed zagrożeniami płynącymi z Internetu. Kampania, adresowana głównie do kierowców oraz motocyklistów, skupia się na promowaniu bezpieczeństwa na drodze oraz w sieci. Partnerem akcji jest warszawski salon Honda Motorista.

Centralnym punktem kampanii jest dedykowana akcji strona na Facebooku, gdzie internauci zamieszczają autorskie zdjęcia promujące bezpieczeństwo na drodze, a także dzielą się pomysłami dotyczącymi zachowania bezpieczeństwa w świecie wirtualnym. Dla autorów najciekawszych publikacji firma F-Secure ufundowała wysokiej klasy kask motocyklowy SHOEI. Akcji towarzyszy kampania displayowa na Facebooku oraz w wybranych serwisach internetowych skupionych wokół tematyki motoryzacyjnej. Informacje na temat kampanii oraz promujące projekt naklejki na zderzaki będą także dystrybuowane na specjalnym stoisku w ramach „Motocyklowych Niedziel” – cyklicznej imprezy adresowanej amatorów dwóch kółek oraz podczas I Zlotu Motocyklowego Branży IT.

– Szeroko rozumiane bezpieczeństwo staje się coraz bardziej kluczową kwestią w kontekście niezwykle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii. Współcześnie motoryzacja, podobnie jak współczesny Internet, oferuje możliwość osiągania coraz większych prędkości – w świecie realnym i wirtualnym. Szybkość komunikacji, jaką zapewniają media elektroniczne, niesie za sobą zagrożenia równie poważne jak te, które towarzyszą nam na drodze. Dlatego nasza firma stawia sobie za cel edukowanie internautów w zakresie świadomego i odpowiedzialnego korzystania z dobrodziejstw technologicznych nowinek – mówi Karolina Karwowska, PR & Marketing Manager F-Secure Poland.

Za przygotowanie kreacji towarzyszących kampanii odpowiada agencja Studio Press, za opracowanie koncepcji oraz zakup mediów – Vision Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu