ComPress rozpoczyna współpracę z Fellowes

Agencja PR ComPress S.A. rozpoczęła współpracę z Fellowes Polska S.A. – polskim oddziałem międzynarodowego producenta i specjalisty w dziedzinie urządzeń biurowych, akcesoriów komputerowych oraz systemów archiwizacyjnych. Obsługa obejmuje działania związane z realizacją działań public relations w zakresie kampanii edukacyjnej „Przysiądź się do zdrowej pracy z Profesorem Ergo” promującej bezpieczeństwo pracy biurowej, PR produktu oraz wsparcie budowy wizerunku firmy.

Na rynku polskim firma Fellowes działa od 1992 r. W jej asortymencie znajdują się urządzenia biurowe takie jak: niszczarki dokumentów, bindownice, laminatory, gilotyny, trymery a także akcesoria komputerowe, ergonomiczne i systemy archiwizacji kartonowej. Fellowes, jako firma odpowiedzialna społecznie, po raz kolejny organizuje kampanię edukacyjną promującą ergonomicznie zaprojektowane stanowiska pracy, której celem jest zwiększenie świadomości o zagrożeniach i konsekwencjach niewłaściwego przygotowania miejsca pracy oraz zmniejszania problemów zdrowotnych z nimi związanych. W kampanii wykorzystano postać Profesora Ergo – animowanego eksperta w dziedzinie ergonomii.

„Już po raz kolejny prowadzimy kampanię edukacyjną dotyczącą zastosowania ergonomii na stanowisku pracy z komputerem. W tym roku działania z zakresu public relations powierzyliśmy agencji ComPress S.A.  Mają one na celu zwiększenie świadomości pracowników biurowych, jakie problemy zdrowotne mogą wynikać z nieprawidłowo zaprojektowanego miejsca pracy i jak można je w prosty sposób poprawić. Chcemy również uświadomić pracodawców, iż inwestowanie w organizację pracy przynosi realne zyski dla firmy – zmniejsza ilość nieobecności w pracy spowodowanej chorobami zawodowymi oraz zwiększa zadowolenie i produktywność pracowników. Stworzyliśmy w tym celu specjalna podstronę internetową www.fellowes.pl/ergonomia, na której można przetestować stanowisko pracy i dowiedzieć się w jaki sposób dostosować je do swoich potrzeb. Obecne działania są częścią ogólnoeuropejskiej kampanii „Sit up to a smarter way of working” – powiedziała Iwona Zastawna z firmy Fellowes Polska.

„Będziemy realizować działania PR związane z tematem ergonomii i ergonomicznych produktów. Chcielibyśmy wykorzystać nowe, niewykorzystane dotychczas kanały komunikacji, aby trafić z tematem kampanii do jak najszerszego grona odbiorców. Naszym celem jest zbudowanie świadomości w zakresie prawidłowej organizacji miejsca pracy i potrzeby poprawy warunków pracy pracowników biurowych” – powiedziała Marta Winiarek–Miętus, Account Director w ComPress S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu