Cityboard Media wyznacza trend przyszłości dla polskiego outdooru

Cityboard Media przedstawia najnowsze rozwiązanie na polskim rynku reklamy zewnętrznej: ecolight™, wolnostojące urządzenie reklamowe będące najwyższym osiągnięciem technologii cyfrowej. Wraz z ecolight™  firma wprowadza unikalny w skali światowej zintegrowany, w pełni automatyczny system rezerwacji i zakupu czasu reklamowego on-line. Dzięki niemu planowanie przekazu informacji  jest proste i łatwo dostępne dla każdego – jak nigdy dotąd.

Cityboard Media, jako pierwsza firma na polskim rynku reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej oferty ecolight™ – wolnostojący nośnik reklamowy o powierzchni ekranu 9m². Materiały reklamowe prezentowane są na nim z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii cyfrowej.

Ecolight™ wyznacza nowy standard reklamy zewnętrznej: estetycznej, uporządkowanej, spełniającej wymogi bezpieczeństwa. Prezentuje statyczne obrazy z automatyczną kontrolą natężenia światła. Nośniki ecolight™ usytuowane są w ciągach ruchu o największym natężeniu, ale równocześnie tak, aby nie kolidować z istniejącą infrastrukturą drogową. Ich  wielkość jest zgodna z wymogami dotyczącymi powierzchni reklamowej na obszarach centrów miast, a poziom emisji światła podczas prezentacji obrazów spełnia światowe wymagania. Ecolight™ jest w stanie zadowolić najbardziej wymagających, dając do dyspozycji technologię o najwyższych parametrach.

Jednocześnie z wprowadzeniem do swojej oferty nowego nośnika Cityboard Media uruchamia dedykowany, w pełni automatyczny system rezerwacji on-line. To unikalne oprogramowanie zostało zaprojektowane w całości przez Cityboard Media i jest pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie. Dzięki niemu klient z dowolnego miejsca i o dowolnej porze  ma dostęp do systemu rezerwacji, sam wybiera miejsce i czas dla prezentacji swojego materiału reklamowego. Ma także możliwość przyporządkowywania różnych grafik do poszczególnych odsłon swojej kampanii, jak też ich zmiany w trakcie kampanii.

Nowatorskie rozwiązanie Cityboard Media prowadzi klienta – krok po kroku – przez proces rezerwacji, a następnie  zakupu wybranego czasu reklamowego. Wszystkie etapy składania zamówienia oraz realizacji płatności odbywają się on-line. Cityboard Media stworzyła klientom możliwość w pełni samodzielnego zarządzania prezentacją materiałów reklamowych: w każdej chwili klient może zalogować się do systemu i zaplanować kampanię. To znacząca zmiana dla sposobu planowania reklamy outdoorowej, rozwiązanie nie stosowane do tej pory nie tylko w Polsce, ale nigdzie na świecie.

Łatwy sposób zakupu czasu  reklamowego na  ecolight™ powoduje, że jest on medium dostępnym dla każdego. Jest przeznaczony zarówno dla klienta indywidualnego, jak i korporacyjnego: można na nim zrealizować każdy budżet reklamowy, w tym także niewielkie zamówienie.

„Ecolight™ pozwala na niespotykaną dotychczas w reklamie zewnętrznej elastyczność dotyczącą wyboru czasu i miejsca, upraszcza i przyspiesza sposób składania zamówienia. W skuteczny sposób rozwiązuje problem estetyki przestrzeni miejskiej i chaosu spowodowanego przez nadmierną liczbę urządzeń reklamowych.

Przede wszystkim jednak, ecolight™ wraz z łatwym w użyciu, ale jednocześnie unikalnym, systemem rezerwacji on-line jest rozwiązaniem przełomowym zarówno dla polskiego, jak i światowego rynku reklamy zewnętrznej,  który po okresie stagnacji i w dobie silnej konkurencji ze strony innych mediów potrzebuje nowego impulsu. W Cityboard Media połączyliśmy najnowszą myśl techniczną z nowatorskim systemem rezerwacji i sprzedaży, dzięki czemu staliśmy się liderem nie tyko na skalę Polski ale i na świecie” – podkreśla Michał Stan, prezes zarządu Cityboard Media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu