Call2Action wdrożył kontent wysokiej rozdzielczości we współpracy z PAP

Call2Action wspólnie z Polską Agencją Prasową (PAP) wprowadziły na nośniki multimedialne kontent w wysokiej rozdzielczości.

Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV. Od kilku miesięcy obie firmy testowały wspólnie kontent wysokiej rozdzielczości na tych nośnikach. Teraz zakończyły się testy i trafił on do całej sieci multimedialnych ekranów firmy Call2Action.

– To bardzo ważne, żeby kontent dedykowany Digital Signage był aktualny, sprawdzony i wysokiej jakości, a PAP jest dla nas gwarantem wszystkich tych cech – mówi Rafał Tyborowski, dyrektor biura reklamy Call2Action – Rynek Digital Signage w Polsce wychodzi już z okresu niemowlęcego. Dysponujemy już dopracowaną technologią, posiadamy specjalistyczne nośniki, mamy szerokopasmowy internet (czy mobilny GPRS), natomiast istnieje potrzeba tworzenia dobrych treści: aktualnych, interesujących, lokalnych, dedykowanych temu medium. Wysokiej jakości kontent to obecnie jeden z kluczowych czynników rozwoju tego rynku.

– Bardzo sobie cenimy  współpracę ze spółką Call2Action, która należy do liderów rynku Digital Signage w Polsce i co równie ważne – jest w awangardzie swojej branży jeśli chodzi o wykorzystywanie licencjonowanego kontentu – mówi Lidia Sobańska, Członek Zarządu PAP.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu