Pierwsze urodziny Mobilvi

Mobilvi, pierwsza polska sieć reklamy w mobilnym internecie, działa już ponad rok. Spółka szybko osiągnęła pozycję lidera branży zarówno pod względem dostępnej powierzchni reklamowej, jak i zrealizowanych projektów. W ciągu roku liczba odsłon w sieci wzrosła ponad 8-krotnie z 10 do 92 milionów miesięcznie.

16 zrealizowanych kampanii oraz dysponowanie powierzchnią kilkunastu tysięcy mobilnych serwisów internetowych i ponad 50 tysięcy aplikacji to bilans roku działalności pierwszej polskiej sieci reklamy w mobilnym internecie Mobilvi. Firma pojawiła się na polskim rynku z inicjatywy Novem, która specjalizuje się w reklamie internetowej i performance marketingu.

W ciągu minionego roku Mobilvi systematycznie powiększała ofertę o nowe powierzchnie reklamowe nawiązując współpracę z kilkudziesięcioma wydawcami serwisów mobilnych m.in. Eurozet, IDG, Infor, PAP, Polskapresse, Ringier Axel Springer, Społeczności.pl oraz serwisami i aplikacjami takimi, jak Inspiro, Kozaczek.pl, m.jakdojade.pl, Polska Stacja, czy wap.satkurier.pl. Wśród największych zrealizowanych w mobilnym internecie kampanii reklamowych można wymienić działania dla marek: Aviva, Dialog, iPKO, Netia, Nokia, Mitsubishi, Play, Tauron, SAAB, Onet i Listonic. Projekty były zlecane zarówno bezpośrednio przez reklamodawców, jak też za pośrednictwem domów mediowych. Działania promocyjne prowadzone przez Mobilvi w mobilnym internecie wykraczają poza granice Polski. Spółka umożliwia reklamodawcom dotarcie z przekazem reklamowym do największych skupisk Polaków za granicą. Przykładem jest akcja promująca aplikację GaGa Box, przeprowadzona jesienią 2010 roku.

„Rok 2011 będzie należał do mobilnego internetu. Lawinowo rośnie liczba sprzedanych smartfonów i tabletów. Jest coraz więcej mobilnych serwisów internetowych, a ich kontent jest coraz ciekawszy,” -powiedział Tomasz Samul, prezes zarządu Mobilvi. – „Dlatego coraz więcej reklamodawców uwzględnia w swoich działaniach marketingowych trzeci ekran komunikacji, którym dziś, obok ekranu telewizora i komputera, stał się telefon komórkowy czy tablet.”

Zainteresowanie reklamodawców reklamą w mobilnym internecie rośnie, ponieważ ta forma promocji daje nowe możliwości prezentacji marki oraz interakcji z odbiorcą. Kliknięcie w baner reklamowy wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego może spowodować m.in. w prosty sposób nawiązanie połączenia z call center reklamodawcy, wysłanie SMS lub e-maila, wyświetlenie mapy i wyznaczenie trasy do wskazanej przez reklamodawcę lokalizacji. Są to funkcjonalności niedostępne z poziomu tradycyjnego internetu.

Mobilvi aktywnie uczestniczy w rozwoju sektora reklamy w mobilnym internecie, współpracując z mediami branżowymi i dzieląc się swoim doświadczeniem podczas konferencji, warsztatów i seminariów oraz za pośrednictwem Szkoły Reklamy Mobilnego Internetu na Facebooku.

Wśród planów na przyszłość spółka wymienia pozyskiwanie nowych wydawców, rozwój sprzedaży oraz kontynuację działań edukacyjnych w zakresie możliwości z reklamy w mobilnym internecie.

źródło/autor: Front PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu