PanMedia Western dla nowej kampanii Austrian Airlines

16 maja startuje zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy PanMedia Western kampania linii lotniczych Austrian Airlines. Akcja promuje połączenia z południową Europą. Kampania trafia do osób planujących wypoczynek w tym regionie. Główny przekaz brzmi: ”Słoneczne podróże po Europie”. Rozwinięcie zasadniczego hasła to: „Podróże Austrian Airlines są tańsze niż myślisz, ponieważ ceny zawierają koszt połączenie w obie strony, podatki i opłaty, przewóz bagażu, posiłki na pokładzie oraz wiele innych bezpłatnych usług. Na słoneczne wyprawy wybierz więc podróż przez Wiedeń – lotnisko oferujące najszybszą przesiadkę w Europie i zarezerwuj ją online”. Kreację stworzyła współpracująca od lat z Austrian Airlines agencja reklamowa Jung von Matt.

Kampania została zaplanowana w internecie oraz prasie. Przeloty Austrian Airlines promowane będą w magazynach opinii, miesięcznikach popularnonaukowych oraz dziennikach lokalnych (m. in. w stołecznych i krakowskich wydaniach Gazety Wyborczej, Metra, w warszawskim wydaniu Rzeczpospolitej oraz w krakowskim „Dzienniku Polskim”.

źródło/autor: Sugar And Spice PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu