Zamieszkaj z morizon.pl i odbierz 4000 zł na wyposażenie nowego mieszkania

Wyszukiwarka nieruchomości morizon.pl opracowała dla swoich użytkowników pierwszy w Polsce unikalny program, dzięki któremu każdy, kto znajdzie wymarzoną nieruchomość na morizon.pl i sfinansuje jej nabycie za pośrednictwem serwisu, otrzyma w podarunku bony o wartości nawet 4 000 zł na zakupy w sieciach znanych sklepów w całej Polsce.

„Zamieszkaj z morizon.pl” – to pionierski program organizowany przez serwis morizon.pl przy współpracy z Open Finance. Dzięki tej akcji każdy zarejestrowany w Programie użytkownik, który na www.morizon.pl znajdzie i zakupi nieruchomość, a następnie sfinansuje jej nabycie kredytem w kwocie min. 100 tys. zł, otrzyma bon o wartości od 1 000 do 4 000 zł na zakup domowego wyposażenia. Mogą to być na przykład artykuły wykończeniowe, meblowe, jak i sprzęt RTV i AGD dostępne w znanych i popularnych marketach w Polsce. Wartość nagród rośnie wraz z wartością kredytu.

„Decydując się na zakup mieszkania warto teraz zrobić to przez morizon.pl. Dzięki naszemu Programowi nabywcy nowego mieszkania lub domu będą mogli pozwolić sobie na małą przyjemność albo sfinansować zakup elementów wyposażenia domowego. Innymi słowy, otrzymany w prezencie bon może zostać przeznaczony na dowolny cel w określonej sieci marketów. Może to być na przykład łóżko, telewizor, zmywarka, czy konsola do gier.” – mówi Mirosław Schitniewski, dyrektor marketingu w morizon.pl.

O uniwersalności Programu świadczy fakt, że mogą w nim wziąć udział nie tylko osoby zainteresowane kupnem nieruchomości, ale też najemcy i osoby promujące „Zamieszkaj z morizon.pl” wśród znajomych. Zasady są proste. Jeśli któryś z poleconych, korzystając ze specjalnego linku otrzymanego od polecającego, zarejestruje się w Programie, a następnie kupi i sfinansuje zakup nieruchomości przez morizon.pl, wówczas osoba polecająca otrzyma bon o wartości 100 zł.

Dzięki Programowi i zwiększonemu zainteresowaniu nieruchomościami prezentowanymi w morizon.pl mają szanse zyskać także współpracujące z serwisem biura nieruchomości. Właściciel serwisu – spółka Morizon S.A., notowana na NewConnect GPW w Warszawie, dopatruje się w Programie korzyści także dla siebie. „Przewidujemy, że większa ilość transakcji i jeszcze dokładniejszy monitoring skuteczności serwisu przełoży się na zwiększanie budżetów marketingowych przeznaczanych na promocję ofert w morizon.pl. Natomiast dzięki systemowi poleceń oraz kampanii wspierającej planujemy dotrzeć z informacją o Programie do jak najszerszego grona zainteresowanych, tym samym zwiększając ruch, transakcyjność i pozycję wyszukiwarki na rynku.”  – wyjaśnia Bolesław Drapella, prezes zarządu Morizon S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu