Srebrna Idea dla Polpharmy – olśniewający debiut szamponu Pirolam

Pirolam® szampon, po dwóch wyróżnieniach, dowodzących jakości produktu, otrzymał kolejne – Srebrną Ideę 2010, za reklamę prasową. To nagroda rynku reklamowego przyznawana w czterech kategoriach (Moda i uroda, Medycyna, Motoryzacja oraz Produkty) za reklamę telewizyjną, prasową i outdoorową.

W dwudziestej edycji konkursu Idea Awards firmie Polpharma przypadła Srebrna Idea 2010 w kategorii Medycyna za reklamę prasową Pirolam® szampon radzi sobie z problemami na głowie. To już trzecie wyróżnienie dla produktu, który na polskim rynku jest zaledwie od roku.

Do tej pory Pirolam® szampon został doceniony przez konsumentów, otrzymując tytuł Odkrycie 2010 w największym, polskim konkursie konsumenckim Laur Konsumenta oraz środowisko branżowe – dzięki nagrodzie Medal Europejski przyznawanej przez Business Centre Club – komentuje Martyna Smentek, Brand Manager z firmy Polpharma. – Trzecie wyróżnienie to dla nas również powód do dumy. Ta nagroda to dowód na to, że produkt został wprowadzony na rynek przy zachowaniu najwyższych standardów– dodaje.

Idea Awards to pierwszy i jedyny konkurs reklamy w Polsce, w którym nagradzani są zleceniodawcy kampanii reklamowych. Od 20 lat przyświeca mu idea podnoszenia standardów reklam obecnych na polskim rynku poprzez wyłanianie najlepszych projektów.

Głosowanie konkursowe przebiegało dwuetapowo. Przez cały rok internauci mieli możliwość oddawania głosów poprzez stronę internetową. Spośród wyłonionych przez internautów laureatów, kilkudziesięcioosobowe Jury, złożone z uznanych postaci ze świata reklamy oraz przedstawicieli firm, odnoszących sukcesy na rynku polskim i międzynarodowym, wyłoniło Zwycięzców.

Za kreację reklamy produktu Pirolam® szampon odpowiedzialna była Agencja GonnaBe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu