Certyfikat Użyteczna Strona dla Liberty Direct

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – został laureatem Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona, którego celem jest określanie poziomu funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz jakości serwisów internetowych. Certyfikat jest potwierdzeniem, że witryna Liberty Direct jest wygodna i przyjazna dla użytkowników.

W ramach programu Certyfikat Użytecznej Strony zostało przeprowadzone kompleksowe badanie strony internetowej www.libertydirect.pl między innymi pod kątem nawigacji, funkcjonalności, procesu logowania i zakupu polisy, a także bezpieczeństwa i polityki prywatności. Serwis firmy uzyskał blisko 90 proc. wartości tzw. Indeksu Użytecznej Strony. Oznacza to, że poziom jej użyteczności jest jednym z najwyższych.

„Przyznany certyfikat jest dla nas potwierdzeniem, że strona internetowa Liberty Direct odpowiada na potrzeby Klientów. Serwis nie tylko umożliwia łatwy dostęp do funkcjonalności związanych kupnem ubezpieczenia, ale też pozwala na samodzielne zarządzanie posiadanymi ubezpieczeniami. Klienci Liberty Direct mogą sami odnawiać polisy, zgłaszać sprzedaż bądź kupno samochodu a także śledzić proces likwidacji szkód. Rozwiązania te są wciąż rzadkie na naszym rynku” – komentuje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Certyfikat Użyteczna Strona został przyznany serwisowi Liberty Direct po raz drugi. Poprzednio firma została laureatem certyfikatu w roku 2009. Ponadto Liberty Direct została także wyróżniona w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmę doradczą Making Waves.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu