Bezpłatna konferencja z obszaru utrzymania klienta

Z badania KerallaResearch wynika, że na polepszenie warunków funkcjonowania gospodarki w I kwartale 2011 roku liczyło zaledwie 18,5 proc. przedsiębiorców z sektora MSP. To o 2,2 pkt. proc. mniej, niż kwartał wcześniej i aż 16 pkt. proc. mniej licząc rok do roku. W obecnych uwarunkowaniach utrzymanie dotychczasowych klientów staje się jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami.

Długotrwała współpraca z klientami jest dla każdej firmy ogromnie ważna, ponieważ to właśnie lojalni i zadowoleni klienci stanowią najlepszą rekomendację dla działalności przedsiębiorstwa. W obliczu niezwykle silnej konkurencji firmy muszą posiadać dużą wiedzę o rynku oraz swoich klientach. 18 maja (środa) w ramach projektu Akademia CRM odbędzie się Konferencja „Utrzymaj”,  trzecia  z cyklu „Zdobądź-Sprzedaj-Utrzymaj”, poświęcona procesowi utrzymania klienta. W formie case-ów zostaną przedstawione techniki jakich należy używać oraz narzędzia, które mogą wesprzeć proces pielęgnowania relacji z odbiorcami. To właśnie pierwsza transakcja jest niezwykle ważna, ponieważ od jakości obsługi zależy ponowna współpraca. Podczas spotkania nacisk zostanie położony na obsługę posprzedażową oraz programy lojalnościowe stanowiące przykład narzędzia dostępnego nie tylko dla dużych firm.

– „W rzeczywistości pozyskanie nowego klienta może być pięciokrotnie droższe niż utrzymanie istniejącego, dlatego celem Konferencji „Utrzymaj” jest przekazanie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy z obszaru obsługi posprzedażowej. Podczas spotkania pokażemy w jaki sposób wdrożenie w firmie profesjonalnego systemu do obsługi klienta wpływa na efektywność pracy i wzrost zadowolenia klienta ” – komentuje Hubert Porębski, wiceprezes zarządu Microplan Polska

Konferencja skierowana jest do kadry zarządzającej działami sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i serwisu. Udział w warsztatach dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny.  

Więcej informacji znajduje się na www.microplan.pl.

Patronat medialny nad projektem Akademia CRM objęli Gazeta MSP, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Capital24.tv, Erp-portal.pl, MagazynIT.pl, Erp-view.pl, Erp24.pl, Beconnected.pl.

źródło/autor: JUSTA PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu