At Media rozbudowuje struktury internetowe

W związku z intensywnym rozwojem oferty online, At Media podwoił zatrudnienie departamentu internetowego. Cztery osoby dołączyły do zespołu internetowego At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych.

Magda Patorska jako internet ad sales executive, Karolina Nowakowska jako junior ad sales executive, Radosław Gołąb na stanowisku internet account executive i Anna Kopczyńska jako internet account assistant zasilili skład działu obsługującego obecnie 24 serwisy online – strony kanałów tematycznych, niezależne serwisy VoD (Iplex.pl) i inne. Nowi specjaliści mają usprawnić obsługę klienta i zdynamizować rozwój oferty internetowej.

Magda Patorska pracowała ostatnio jako handlowiec w Biurze Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej, zajmowała się m.in. pozyskiwaniem nowego biznesu. Karolina Nowakowska była wcześniej związana z PWB Media, wydawcą magazynu „SportPlus” na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży. Radosław Gołąb przeszedł do At Media z Centrum Edukacyjnego Kovex, gdzie pracował jako specjalista ds. marketingu; wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w serwisie Przeznaczeni.pl i firmie Cenega Poland.  Anna Kopczyńska przed przejściem do At Media pracowała jako junior account executive w dziale obsługi klienta agencji reklamowej Young & Rubicam.

Jednocześnie zarząd At Media powołał Martę Wiercińską, deputy sales director spółki, na stanowisko p.o. szefa działu internetowego At Media. Marta Wiercińska będzie zarządzała zespołem do momentu zakończenia prowadzonej właśnie rekrutacji na stanowisko dyrektora tej struktury. Do tej pory prace działu internetowego koordynowali managerowie odpowiedzialni za sprzedaż i obsługę mediów tematycznych.

– Internet jest kluczowym medium z punktu widzenia rozwoju oferty naszej spółki. Stacje tematyczne poszerzają platformy dystrybucji o nowe kanały komunikacji, jak internet i VoD, a w związku z tym oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie komercjalizacji kontentu. Widzimy też ogromny potencjał rozwoju serwisów wideo, oferujących wysokiej jakości kontent programowy, dla których At Media może być partnerem handlowym – komentuje Marta Wiercińska.

Portfolio online At Media tworzą obecnie m.in. strony obsługiwanych kanałów tematycznych, witryny dziecięce wydawców spoza portfolio – m.in. wydawnictwa Egmont oraz Iplex.pl, największy polski serwis VoD z darmową biblioteką filmów. Broker prowadzi rozmowy z kolejnymi potencjalnymi partnerami – m.in. z segmentu dziecięcego oraz VoD.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu