Płonący Onet i rozgadany Smok. Marka Strong rusza z wyprażoną kampanią online

Marka Strong należąca do Grupy Żywiec rozpoczęła internetową część wielkiej kampanii reklamowej. Nowa kampania ma na celu w nierutynowy, zaskakujący sposób opowiedzieć o charakterystycznym smaku Stronga. Pod adresem www.strong.pl pojawił się serwis internetowy pozwalający internautom poznać nowy świat marki i odkryć tajemnicę bogatego smaku.

Gospodarzem strony i kluczową postacią kampanii jest Smok – twórca szlachetnego smaku piwa Strong. Na stronie oraz w kampanii można z nim osobiscie porozmawiać. Ma on humorystyczne odpowiedzi na kilka tysięcy pytań. Rozmowa ze Smokiem jest zaproszeniem do poznania zabawnej historii powstania uszlachetnionej prażonym słodem receptury samego piwa.

Na portalach pojawiły się także kreacje rich media spalające główne strony serwisów oraz umożliwiające rozmowę ze Smokiem z poziomu formatu reklamowego.

Ze Smokiem można porozmawiać także na Facebooku, gdzie powstał profil: „Strong. Szlachetny Gatunek”. Wśród fanów rozdawane będą stylowe zapalniczki Zippo z grawerem Smoka.

Kampania internetowa jest uzupełnieniem akcji repozycjonującej markę Strong opracowanej przez agencję PZL. Za wszystkie działania online, od przygotowania strategii i pomysłów po produkcję serwisu, formatów reklamowych i media społecznościowe odpowiada agencja Pride&Glory Interactive. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu