Multi Communications dla Unilever Food Solutions

Multi Communications rozpoczęło współpracę z firmą Unilever Food Solutions, oferującą produkty, rozwiązania i inspiracje dla branży HORECA. Zadaniem agencji jest budowa strategii komunikacji PR dla firmy w oparciu o szeroko rozumianą komunikację marketingową – a zwłaszcza narzędzia PR.

Agencja odpowiada między innymi za utrwalenie dobrych relacji z restauratorami i innymi operatorami HORECA, jak również za zbudowanie relacji firmy, nie tylko z mediami branżowymi, ale także lifestylowymi. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Projekt realizowany jest przez zespół Joanny Niemiec, Account Directora w dziale Consumer Communications.

– Współpraca z tak prestiżową firmą, jaką jest Unilever Food Solutions, to dla nas wyróżnienie. Kampania, którą będziemy prowadzić, przynosi innowacyjne rozwiązania i wskazówki dla polskiego rynku branży HORECA. Realizacja tak nowatorskiego projektu jest dla nas niezwykle ciekawym wyzwaniem – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director Multi Communications.

Umowa o współpracy została podpisana na okres 12 miesięcy.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu